  • Data: 2010-03-11 15:56:08
    Temat: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 11, 8:54 am, fv <f...@c...com> wrote:

    > Ale ten, o kt re Type-R chodzi? I dlaczego jest to inna dyskusja ni normalna Honda?
    Czy by kt ry z
    > Pan w by przekonany, e auto ma jakie wi ksze znaczenie przy ustalaniu kto jest
    szybszym kierowc ?

    Pani Trollonika Niestyka posiada rzekomo honde civic sedan 4d o czym
    pisala na tej i innych grupach wielokrotnie, opowiadajac o swoich
    niezwykle barwnych przygodach. np. takich jak emocjonujaca podroz
    autostrada i sciaganie sie z fiatem 500. kolega JF zasugerowal ze
    moglaby miec na przyklad wersje type-r, co mialoby sprawic ze jej
    twierdzenia o niezwyklych osiagach sa nie tylko uzasadnione, ale wrecz
    prawdziwe.
    ja tylko wyjasnilem ze jest to malo prawdopodobne bo OIDP civic type-R
    sedan sprzedawany jest tylko na rynku japonskim.

    nie ma to znaczenia przy ustalaniu kto jest szbszym kierowca.
    a Trollonika juz sie ujawnila w innym watku i okazalo sie ze jest
    zwyklym trollem plci meskiej.

    mac