    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Date: Mon, 08 Mar 2010 21:54:35 +0100

    Weronika Styka napisał(a):
    > Coś się dzieje, każdy próbuje nas wyprzedzić! Dosłownie
    > każdy.
    A w czym Ci to przeszkadza. Źle sie czyjesz jak jesteś
    wyprzedzana?
    > Fiacik 500 przez 10 km jedzie równolegle z nami lewym
    > pasem - w oczach determinacja i wola walki. Tempomat stoi
    > na 130 i synowi ani w głowie dociśnięcie gazu.
    Na autostradzie? 10km równolegle przy 130?
    I przez ten czas nikt z tyłu szybszy nie nadjechał?
    Coś tu ściemniasz.
    > Kolejny to Focus z kopcącą rurą, nie tylko nie odpuszcza,
    > ale robi dziwne manewry - syn z trudem wciska się w TIRy
    > po lewej.
    Tego nie jarzę. Co ten Focus zrobił że wciskasz sie z trudem
    miedzy TIRy na lewym pasie?
    > Gość z Fokusa nie wiem z jakiego powodu pokazuje synowi
    > podniesiony palec - chyba na znak zwycięstwa?.
    Miał powód, znając życie, inny niż zwycięstwo.
    Może chciał powiedzieć byście sie nauczyli jeździć.
    > Tak przez kolejne kilometry, do czasu aż ja zmieniam na
    > krótko syna. Na krótko, bo to co zaczęło się dziać od
    > tego momentu na drodze to film na Oscara w każdej
    > kategorii.
    Macie z czymś problem, albo coś Waszą Hondzia, albo z Wami.
    > Panowie - wyprzedzenie kobiety w Hondzie wcale nie
    > świadczy o Waszej męskości. Powiem więcej - ryzykujecie
    > życiem swoim i innych kierowców,
    Masz racje, wyprzedzanie kobiety jest bardzo ryzykowne.
    Kilka razy zepchnęła by mnie z drogi przy wyprzedzaniu, bo
    właśnie ją olśniło że też by coś wyprzedziła, ale do pustych
    łbów nie przyjdzie myśl, by popatrzeć w zewnętrzne lewe
    lusterko, czy komuś nie zajedzie drogi.
    > a ta kobieta w Hondzie gdyby tylko chciała, wygralaby z
    > Wami w cuglach. 2/3 aut które mnie wyprzedzały to sypiące
    > sie rzęchy, a dla większości z nich 130 km/h to szczyt
    > wszystkiego. Zresztą, większość z nich nasza Honda
    > mogłaby schrupać na przystawkę!
    Kobieto, a Twoja kobiecość urosła? Przecież ty masz kompleksy
    Poczytaj sobie te Twoje chore żale kilka razy.
    > Aha, to pytanie brzmi: o co chodzi w tym szaleństwie?
    Chyba o Ciebie
    Pierwsza wycieczka po autostradzie?
    Mała instrukcja.
    1. Poruszasz sie po autostradzie prawym pasem.
    2. Dojeżdżając do wolniejszego, patrzysz w
    lewe lusterko-pusto, włączasz lewy kierunek, i
    wykonujesz manewr wyprzedzania.
    Wyprzedziłaś, wracasz na prawy pas ruchu.
    3. Nie irytuj sie tymi, którzy Ciebie wyprzedzają.
    4. Twoim obowiązkiem jest, umożliwienie szybszym
    od Ciebie, wykonanie przez nich manewru wyprzedzania.
    --
    Krzysiek