  • Data: 2010-03-09 00:51:55
    Temat: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: "B.P. \(pobo\)" <p...@s...nie.lubie.poczta(dot)onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >... Fiacik 500 przez 10 km jedzie równolegle z nami lewym
    > pasem - w oczach determinacja i wola walki.

    ciach

    > Kolejny to Focus z kopcącą rurą, nie tylko
    > nie odpuszcza, ale robi dziwne manewry -

    ciach

    > Panowie - wyprzedzenie kobiety w Hondzie wcale nie świadczy o Waszej
    > męskości.

    ciach

    > ta kobieta w Hondzie gdyby tylko chciała, wygralaby z Wami w cuglach.

    ciach

    > które mnie wyprzedzały to sypiące sie rzęchy, a dla większości z nich 130
    > km/h to szczyt wszystkiego. Zresztą, większość z nich nasza Honda mogłaby
    > schrupać na przystawkę!

    ciach

    > o co chodzi w tym szaleństwie?

    Pani Weroniko. Ma Pani absolutną rację wyrażając swoje oburzenie. W Pani
    przypadku auto (ooops HONDA) jest członkiem rodziny, a krzywd wyrządzonych
    rodzinie się wybacza. Z niewiadomych przyczyn część kierowców nie całuje
    swoich samochodów na dobranoc, nie sprawdza codziennie ich ceny i nie "daje
    im nic schrupać". Są to po prostu niekrzesane gbury dla których samochód
    jest zwykłym przedmiotem i - prawdopodobnie - nie ma nawet swojego imienia.
    Chamstwo po prostu. I tacy porywają się na wyprzedzanie Hondy jadącej 130 po
    autostradzie lewym pasem!!! To nie do wybaczenia. Łączę się z Panią w bólu.

    pobo

    P.S. Wyrazy współczucia dla męża i syna