  • Data: 2012-01-25 09:20:30
    Temat: Re: O Ipodzie i nie tylko
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No i dlaczego wymieniłeś na kolorowy?

    Bo sie cz-bialy zepsul :-)

    >Przecież prawdziwych ludzi i tak nie zastąpi. A w ogóle to powinno ci
    >wystarczyć samo radio, co to za głupia moda na te płaskie ruchome
    >obrazy, które i tak nie oddają rzeczywistości?

    A radio oddaje ? Zlikwidowac.
    Poza tym lubie obejrzec "wejscie smoka" :-)

    >Ale nie każdy jest masochistą. Ludzie wolą mięc wyraźny obraz bez
    >odblasków i migotania. I nie mieć przy tym zajebanego całego biurka
    >jakąś kobyłą.

    Mowa o TV i jest odwrotnie - miganie mi nie przeszkadza, obraz jest
    dobry, a grat ma swoje miejsce, natomiast LCD bedzie wymagal
    przemeblowania :-)

    >A po co ci aż dwa cale? Przecież i tak jest malutki. Kup se telefon z
    >ekranem jednocalowym, przecież ci wystarczy do wyświetlenia kilku
    >ostatnich cyfr wprowadzonego numeru. Jakiekolwiek inna funkcjonalność
    >to przecież lans, fanaberia i bezeceństwo.

    sms czasem przychodza, a i numer duza czcionka sie nie miesci.
    Taki "classic phone" ma rozsadne wymiary i np wcale nie chce
    mniejszego, a 2.5" ekran miesci sie na nim bez problemu.

    >Wydaje ci się.

    Ma ktos jakies dane ? np ze strony banku ?

    >1,5'' też? 1'' też? Kto ustalił granicę użyteczności na 2''? Kilku
    >zgorzkniałych posiadaczy starych złomów?

    nie - 1" w zasadzie podobnie uzyteczny do przelewow - tez trzeba
    ciagle scrolowac ekran.
    Nieuzyteczny bedzie jak ci sie 4 cyferki nie zmieszcza na ekranie, no
    przy tytulach przelewow przydaje sie wiecej.

    >No co ty? Przecież ma tylko 9'' cali, więc na gazetę za małe, czyli
    >niewygodne, zatem powinno mieć tylko 5'', bo też będzie niewygodne i
    >wystarczy. Co to za durny lans na aż 9'' ekrany w ebookach? Powinny
    >mieć połowę mniejszy i klawiaturę numeryczną!

    9" to akurat format zblizony do ksiazki. Takiej podrecznej, bo sa i
    wieksze. A Kindle ma chyba 6 ... i to zaczyna przeszkadzac.

    Zreszta jesli chodzi o moj gust ... moze miec i 2", byleby mial
    sluchoawki i ewentualnie wysokiej jakosci syntezator mowy :-)

    >Nie stać cię nawet na takie podstawowe akcesorium jak okładka do
    >kundla i do tego też dorabiasz ideologię?

    Skoro to podstawowe akcesorium, to czemu nie jest w komplecie ?

    J.