eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNumery w Warszawie 22 9 xxxRe: Numery w Warszawie 22 9 xxx
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!nx02.iad01.newshost
    ing.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    References: <p...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4...@4...com>
    <1e1olsnmbnspn$.pesgzukkzw78$.dlg@40tude.net>
    <0...@4...com>
    <k...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l5ampxi95x9d$.s5ddtd8bdvzx$.dlg@40tude.net>
    <j...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@4...com>
    Organization: : : :
    User-Agent: slrn/pre1.0.2-11 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 13 Oct 2013 11:10:22 GMT
    Lines: 24
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1381662622 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 29757 77.253.217.116:55249
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237205
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan A.L napisał:

    >>>> No ale w takiej organizacji musi byc porzadek w dokumentacji, bo jak
    >>>> inaczej zapanowac nad tym ?
    >>>
    >>> Tak na marginesie, zlozonosc operacji zmiany wlasciciela telefonu loco
    >>> Warszawa zaczyna przypominac biurokratyczna komplikacja kupowanie domu
    >>> w Ameryce.
    >>>
    >>> Dlaczego nei moze byc tak ze dwoch dzentelmenow przychodzi do okienka,
    >>> jeden podpisuje z sie zrzeka, drugi podpisuje ze przejmuje?...
    >>
    >> Znajoma dokonywała podobnej operacji w Londynie. Z racji tego, że się
    >> w tym dniu wyprowadzała z mieszkania. Nie musiała chodzić do okienka,
    >> zlecenie przyjęto przez telefon. Zadali jedno pytanie: o której godzinie
    >> opuszcza lokal.
    >
    > Podobne doswiadczenia mam z Ameryki. Stad moje zdziwienie...

    Inni mają podobne doświadczenia z innych krajów. Bo to nie jest wyjątkiem.
    Wyjątkiem na światową skalę jest burdel i podejście do klienta w TPSA.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: