  • 1. Data: 2016-04-06 14:11:48
    Temat: Numer stacjonarny
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Mam numer stacjonarny na łączach TPSA w T-Mobile (oferta firmowa).
    Kiedyś wisiał na tym fax, ale od dobrych dwóch lat linia właściwie wisi
    pusta (no jest do niej przypięty telefon). Chętnie bym się tej linii
    pozbył, ale z pewnych względów chciałbym zachować numer. Gdzieś coś
    kiedyś słyszałem o możliwości podłączenia takiego numeru pod kartę SIM i
    korzystanie z niego w jakiejś bliskiej strefie. W T-Mobile jednak
    powiedzieli oczywiście: niedasie. Czy możecie polecić jakieś rozwiązanie
    tego problemu. Może w jakiejś innej sieci (nie jestem jakoś wybitnie
    przywiązany do obecnej)?

    Maciek

  • 2. Data: 2016-04-06 14:30:44
    Temat: Re: Numer stacjonarny
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-06 o 14:11, Maciek pisze:
> [...]
    > Kiedyś wisiał na tym fax, ale od dobrych dwóch lat linia właściwie wisi
    > pusta (no jest do niej przypięty telefon). Chętnie bym się tej linii

    Play stacjonarny. Bodajże 10 zł/mies. A jak jesteś ich klientem to 1 zł
    abonamentu. Przenosiny załatwiają sami nawet z karą za zerwanie umowy u
    poprzedniego dostawcy.

    PS. Teoretycznie działa tylko w strefie ale w praktyce w całej Polsce :-)

  • 3. Data: 2016-04-06 15:05:36
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-04-06 o 14:30, z pisze:
    > Play stacjonarny. Bodajże 10 zł/mies. A jak jesteś ich klientem to 1 zł
    > abonamentu. Przenosiny załatwiają sami nawet z karą za zerwanie umowy u
    > poprzedniego dostawcy.
    Chyba podzieliłeś abonament /2 :-) Na stronie widzę 19,99/msc. Może coś
    tańszego, biorąc pod uwagę, że właściwie nie mam zamiaru dzwonić z tego
    abonamentu?

    Maciek

  • 4. Data: 2016-04-06 15:17:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-04-06 o 15:05, Maciek pisze:
    > Chyba podzieliłeś abonament /2 :-) Na stronie widzę 19,99/msc. Może coś
    > tańszego, biorąc pod uwagę, że właściwie nie mam zamiaru dzwonić z tego
    > abonamentu?
    Ok, już znalazłem - jest też opcja za 9,99, choć trochę "ukryta" :-)

    Maciek

  • 5. Data: 2016-04-06 17:32:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-06 o 15:17, Maciek pisze:
    > Ok, już znalazłem - jest też opcja za 9,99, choć trochę "ukryta" :-)

    Bo te atrakcyjne opcje są zazwyczaj ukryte.

    Próbowałeś zapytać o to w Orange. Wielkie oczy konsultanta, bezcenne ;-)

  • 6. Data: 2016-04-06 19:33:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    A może ktoś się wypowie na temat działania bądź nie telefonii VoIP? Może
    tam będzie wygodniej przenieść stacjonarny numer, a dzwonić za
    pośrednictwem smartfona i odpowiedniej aplikacji? Może ktoś polecić
    jakiegoś operatora z tanim utrzymywaniem aktywnego numeru stacjonarnego?

    Maciek

  • 7. Data: 2016-04-06 19:57:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 6 Apr 2016 19:33:45 +0200, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    >Może ktoś polecić
    >jakiegoś operatora z tanim utrzymywaniem aktywnego numeru stacjonarnego?
    http://www.ipfon.pl/tanie-rozmowy.htm
    Min. jedno doładowanie za 50 zł / 12 miesięcy (oczywiście do wygadania
    w całości).

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 8. Data: 2016-04-06 20:15:54
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Maciek
    naskrobał(a):

> [...]
    > pośrednictwem smartfona i odpowiedniej aplikacji? Może ktoś polecić
    > jakiegoś operatora z tanim utrzymywaniem aktywnego numeru stacjonarnego?

    Miałem do czynienia z halo.net
    Konfigurowałem bramki ludkom którzy przenosili telefon stacjonarny do tego
    operatora. Działało to w miarę dobrze. W miarę bo przy zaniku internetu
    niestety połączeń nie było, a w niektórych przypadkach na taki luksus sobie
    nie można pozwolić.
    Koszty to była cena wygadanych minut, lub 1 zł za utrzymanie numeru. Ale
    tylko jednego, za następny numer już wyższa stawka była.
    Z takiego numeru można było dzwonić poprzez skonfigurowaną apkę na
    smartfonie, ja wtedy miałem HTC i w nim było już zaimplementowane
    połączenie VOIP, wystarczyło skonfigurować pod tego operatora i działało.
    Ale zwracam uwagę że potrzebny jest wtedy dostęp do internetu poprzez dane
    pakietowe, a to może generować dodatkowe koszty.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

  • 9. Data: 2016-04-06 20:35:03
    Od: W <w...@w...pl>

    Maciek wystukał, co następuje:

> [...]
    > powiedzieli oczywiście: niedasie. Czy możecie polecić jakieś rozwiązanie
    > tego problemu. Może w jakiejś innej sieci (nie jestem jakoś wybitnie

    A masz potrzebę dzwonienia z tego numeru czy tylko odbieranie połączeń? Bo
    można przenieść do dowolnego voip i włączyć przekierowanie bezwarunkowe na
    dowolny numer.

  • 10. Data: 2016-04-06 22:04:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-04-06 o 20:35, W pisze:
    > A masz potrzebę dzwonienia z tego numeru czy tylko odbieranie połączeń? Bo
    > można przenieść do dowolnego voip i włączyć przekierowanie bezwarunkowe na
    > dowolny numer.
    Właściwie tylko odbieranie. Właśnie przeglądam oferty operatorów, bo
    zakładam, że przekierowanie, zwłaszcza na numer komórkowy, pewnie nie
    będzie bezpłatne, podobnie jak utrzymanie aktywnego numeru. Jednak
    powinno to wyjść nieco taniej niż obecny abonament za numer, na który
    ktoś od czasu do czasu zadzwoni.

    Maciek