  • 11. Data: 2016-04-06 22:06:55
    Temat: Re: Numer stacjonarny
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-04-06 o 20:15, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Miałem do czynienia z halo.net
    > Konfigurowałem bramki ludkom którzy przenosili telefon stacjonarny do tego
    > operatora. Działało to w miarę dobrze. W miarę bo przy zaniku internetu
    > niestety połączeń nie było, a w niektórych przypadkach na taki luksus sobie
    > nie można pozwolić.
    W moim przypadku ten numer praktycznie nie jest już wykorzystywany, więc
    mogę podjąć to ryzyko :-)

    > Koszty to była cena wygadanych minut, lub 1 zł za utrzymanie numeru. Ale
    > tylko jednego, za następny numer już wyższa stawka była.
    > Z takiego numeru można było dzwonić poprzez skonfigurowaną apkę na
    > smartfonie, ja wtedy miałem HTC i w nim było już zaimplementowane
    > połączenie VOIP, wystarczyło skonfigurować pod tego operatora i działało.
    > Ale zwracam uwagę że potrzebny jest wtedy dostęp do internetu poprzez dane
    > pakietowe, a to może generować dodatkowe koszty.
    Jest internet szerokopasmowy, jest WiFi, więc zakładam, że raczej
    smartfon da radę bez dodatkowych kosztów.

    Maciek

  • 12. Data: 2016-04-07 07:36:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-06 o 19:57, WAM pisze:

    > http://www.ipfon.pl/tanie-rozmowy.htm
    > Min. jedno doładowanie za 50 zł / 12 miesięcy (oczywiście do wygadania
    > w całości).

    Jak ktoś mało dzwoni, to bardziej się opłaca 10zł/kwartał.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-04-07 14:32:37
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 6 Apr 2016 19:33:45 +0200, Maciek wrote:
    > A może ktoś się wypowie na temat działania bądź nie telefonii VoIP? Może
    > tam będzie wygodniej przenieść stacjonarny numer, a dzwonić za
    > pośrednictwem smartfona i odpowiedniej aplikacji? Może ktoś polecić
    > jakiegoś operatora z tanim utrzymywaniem aktywnego numeru stacjonarnego?

    Halonet, pierwszy numer 1zł, kolejne 5zł rocznie.
    Android współczesny (na ile kojarzę, to >=2.3) nie potrzebuje
    doinstalowywania czegokolwiek.

    IMO chyba najlepszy pomysł z tym VoIP-em.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 14. Data: 2016-04-07 16:50:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-04-06 22:06, Maciek pisze:

    > W moim przypadku ten numer praktycznie nie jest już wykorzystywany, więc
    > mogę podjąć to ryzyko :-)

    Żadnego ryzyka nie ma. VoIP-y masz teraz np. u operatorów telewizyjnych
    sieci kablowych (VECTRA, UPC/Aster, Multimedia itd.).

    W HaloNet pierwszy numer kosztuje 1 zł + VAT za rok aktywności (+ opłaty
    za połączenia jeśli chcesz dzwonić; jeśli tylko odbierasz to ta złotówka).

    Każdy kolejny numer to 19,90 zł brutto. Korzystam prywatnie z numeru
    przeniesionego z analogowej linii stacjonarnej oraz w firmie z 3-ech
    numerów podpiętych w centralce telefonicznej. Nie ma żadnych problemów.
    Panel dla numerów ma sporo opcji konfiguracyjnych.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2016-04-09 02:33:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" ne5s4a$h10$...@n...news.atman.pl

    > W HaloNet pierwszy numer kosztuje 1 zł + VAT za rok aktywności
    > (+ opłaty za połączenia jeśli chcesz dzwonić; jeśli tylko
    > odbierasz to ta złotówka).

    W easyCall mam dwa numery za free od lat...
    Jeśli chcę z nich dzwonić, mogę zebrać minuty przychodzące...
    Chyba mogę -- od lat nie używam. :)

    http://www.easycall.pl/tanie_rozmowy.html#zwracamy_z
    a_przychodzace

    --