    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Numer stacjonarny
    Date: Wed, 6 Apr 2016 20:15:54 +0200

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Maciek
    naskrobał(a):

    > A może ktoś się wypowie na temat działania bądź nie telefonii VoIP? Może
    > tam będzie wygodniej przenieść stacjonarny numer, a dzwonić za
    > pośrednictwem smartfona i odpowiedniej aplikacji? Może ktoś polecić
    > jakiegoś operatora z tanim utrzymywaniem aktywnego numeru stacjonarnego?

    Miałem do czynienia z halo.net
    Konfigurowałem bramki ludkom którzy przenosili telefon stacjonarny do tego
    operatora. Działało to w miarę dobrze. W miarę bo przy zaniku internetu
    niestety połączeń nie było, a w niektórych przypadkach na taki luksus sobie
    nie można pozwolić.
    Koszty to była cena wygadanych minut, lub 1 zł za utrzymanie numeru. Ale
    tylko jednego, za następny numer już wyższa stawka była.
    Z takiego numeru można było dzwonić poprzez skonfigurowaną apkę na
    smartfonie, ja wtedy miałem HTC i w nim było już zaimplementowane
    połączenie VOIP, wystarczyło skonfigurować pod tego operatora i działało.
    Ale zwracam uwagę że potrzebny jest wtedy dostęp do internetu poprzez dane
    pakietowe, a to może generować dodatkowe koszty.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.