  • 1. Data: 2016-04-08 21:08:11
    Temat: Sklep Windows Phone
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Czy jest jakiś sklep, tak jak dla Androida, gdzie są aplikacje?
    Czy tworzy się te aplikacje w zwykły sposób jak dla stacjonarnego
    Windows? w C# lub C++?
    Czy wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej, jeśli chcemy na
    tych aplikacjach zarobić?

  • 2. Data: 2016-04-08 21:35:55
    Temat: Re: Sklep Windows Phone
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Borneq"

    Czy jest jakiś sklep, tak jak dla Androida, gdzie są aplikacje?
    ---
    Tak

    Czy tworzy się te aplikacje w zwykły sposób jak dla stacjonarnego
    Windows?
    ---
    Nie. Jest taka koncepcja i API do pisania aplikacji dla różnych platform, a
    także dla IOS i Android.

    w C# lub C++?
    ---
    Tak

    Czy wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej, jeśli chcemy na
    tych aplikacjach zarobić?
    ---
    Nie wydaje się.

  • 3. Data: 2016-04-08 21:45:15
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 08.04.2016 o 21:35, re pisze:
> [...]
    > ---
    > Tak
    >
    > Czy wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej, jeśli chcemy na

    Przymus działalności jest pewnym ograniczeniem Androida. Do tej pory
    uznawałem tylko Androida, ale może na Windows Phone da się zarobić.

  • 4. Data: 2016-04-08 21:58:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.04.2016 o 21:45, Borneq pisze:

    > Przymus działalności jest pewnym ograniczeniem Androida. Do tej pory
    > uznawałem tylko Androida, ale może na Windows Phone da się zarobić.
    piszecie programy na telefony? No to ja podsuwam Wam pomysł:
    Napiszcie program na starego windowsa mobile 6, (albo androdia 2.3)
    który zamieni telefon z gps, na urządzenie informujące o lokalizacji.
    czyli telefon z gps montujemy w samochodzie z kartą sim. jak "puscimy
    dzwonek" to telefon za 60 sek odpowie smsem z lokalizacją.
    Ja bym parę zł zapłacił za taki soft.

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-04-08 22:56:23
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 08.04.2016 o 21:58, ToMasz pisze:
> [...]
    > czyli telefon z gps montujemy w samochodzie z kartą sim. jak "puscimy
    > dzwonek" to telefon za 60 sek odpowie smsem z lokalizacją.

    To proste, nawet mapy nie trzeba. Jak do tej pory moją jedyną aplikacją
    na Androida był przycisk i edit, jak się wciskało przycisk to podawał
    lokalizację. Tu trzeba by detekcji dzwonka i wypuszczenie SMS.

  • 6. Data: 2016-04-08 23:04:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

> [...]
    czyli telefon z gps montujemy w samochodzie z kartą sim. jak "puscimy
    dzwonek" to telefon za 60 sek odpowie smsem z lokalizacją.
    Ale ... tracker z Chin kosztuje 15$ i sam raportuje pozycję po TCP.

  • 7. Data: 2016-04-08 23:09:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.04.2016 o 23:04, re pisze:

> [...]
    > Ja bym parę zł zapłacił za taki soft.
    > ---
    > Ale ... tracker z Chin kosztuje 15$ i sam raportuje pozycję po TCP.
    tak. Tyle że ten model za 15 usd niema gpsa(apoksymacja pozycji na
    podstawie BTS). natomiast stary telefon z gps, leży u prawie każdego z
    nas w szufladzie.
    ToMasz

  • 8. Data: 2016-04-08 23:14:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Borneq"

    I czemu to tak w ogóle robić ? Chyba lepiej po TCP ... http://niusy.pl/9pj

  • 9. Data: 2016-04-08 23:31:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

> [...]
    tak. Tyle że ten model za 15 usd niema gpsa(apoksymacja pozycji na
    podstawie BTS). natomiast stary telefon z gps, leży u prawie każdego z
    Nie, model za 15$ już ma, za 9 nie ma. Szukaj GT02A. Sprawdzony
    http://niusy.pl/9pk . On teraz kosztuje 18, ale przez jakąś apkę kosztował
    15 i są oferty za 15 nawet chyba tego samego sprzedawcy. Stare telefony ...
    ja rozumiem, ale ... to jednak problemy.

  • 10. Data: 2016-04-09 05:46:01
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

> [...]
    > Napiszcie program na starego windowsa mobile 6, (albo androdia 2.3)
    > który zamieni telefon z gps, na urządzenie informujące o lokalizacji.

    W każdym razie dzięki za pomysł, w najbliższym czasie nie będę zajmował
    się programowaniem urządzeń mobilnych, ale potem kto wie?