  • 31. Data: 2011-02-27 15:19:22
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pienišdze
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 14:44:07 +0100, Cavallino wrote:

    >Ale po co go gonić? Żeby zwiększyć zagrożenie?

    Tu sie z toba zgadzam - ale patrz co zamowili.
    Juz nie beda scigac, teraz beda sobie jechac a potem listy wysylac.

    >Ma być prewencja, to włączyć koguty i sam się zatrzyma.

    no nie bardzo, bo co - jechac 90/90 i zatrzymywac wszystkich
    wyprzedzajacych i proponowac najnizszy mandat ?
    Czy jechac 110/90 ?

    Trzeba sie rozpedzic do predkosci delikwenta, trzymac w stalej
    odleglosci przez pare sekund, on w miedzyczasie wyprzedzi kogos,
    policja musi poczekac, potem wyprzedzac, gonic - no i moze nie byc
    przez pol godziny okazji do wlaczenia syreny :-)

    Ale patrz wyzej - po problemie.

    J.

  • 32. Data: 2011-02-27 15:23:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 14:43:09 +0100, Cavallino wrote:

    >Dokładnie.
    >To jej autorzy powinni beknąć, przecież nie dostawca.

    Najpierw musialbys ja przeczytac.
    Wymog predkosci maksymalnej ponad powiedzmy 220km/h wydaje sie
    rozsadny, dodaj bagaznik na policyjne wyposazenie, miejsce z tylu dla
    doroslego jak z przodu siedzi chlop 1.90 - i meganka moze sie nie
    zalapie.

    Zreszta przeciez wcale nie chcemy zeby meganki kupili - masz ochote
    jako podatnik finansowac firme Sagem ? ;-P

    J.

  • 33. Data: 2011-02-27 17:01:52
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pieniądze
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 27.02.2011 14:03, Kuba (aka cita) pisze:
    > kiedy "na zachodzie" policja posiada różne wynalazki typu Porshe 911,
    > nie wspominając o włoskiej policji posiadającej np. Lambo ... to
    > wszystko jest ok i co najwyżej na forach w polsce ludzie wzdychają do
    > zdjęć jaka to wspaniała policja
    > W PL policja najlepiej, zeby jeździła tylko TATA Nano, albo w ogole na
    > rowerach.

    Jak ich państwo stać na utrzymanie podstawowych służb zapewniających
    bezpieczeństwo swoich obywateli (służba zdrowia,karetki pogotowia,straż
    pożarna,ilość policji w czynnej służbie nie biurowej itd) i jeszcze
    zostaje im jakaś część budżetu do wykorzystania to niech sobie kupują
    Porsche 911 albo nawet Veyrony. Ale jak kraj tonie w biedzie i
    praktycznie każda państwowa służba jest mocno niedoiwestowana to zakup
    droższego modelu auta wybranego dla ładniejszego wyglądu jest
    niegospodarnością.

    > Kiedy zakupili Ceedy z silnikami diesla to byłą awantura, ze diesle to
    > są za wolne, ze na turbo trzeba uważać, ze to, ze tamto. Teraz znów za
    > dobre i za szybkie samochody kupili.
    > Zdecydujcie sie koledzy.

    Diesle w policji mogą być porażka z powodu braku istotnej różnicy w
    cenie benzyny i ropy dla służb państwowych.

    > ps. czym taki passat cc rózni sie od superba 3,6 z punktu widzenia
    > wydania pieniędzy?

    Praktycznością nadwozia i spalaniem. Porównanie jest do zwykłego
    tańszego Paska który nie dosyć że jest tańszy to jeszcze jest lepszy dla
    ich potrzeb. Inna sprawa że przy braku pieniędzy na inne bardziej
    istotne potrzeby to nawet zakup Passatów wydaje się rozrzutnością.

  • 34. Data: 2011-02-27 17:10:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 17:01:52 +0100, Excite wrote:
> [...]
    >pożarna,ilość policji w czynnej służbie nie biurowej itd) i jeszcze
    >zostaje im jakaś część budżetu do wykorzystania to niech sobie kupują

    Albo zmniejsza podatki, albo wyplaca nagrode ministrowi :-)

    >Diesle w policji mogą być porażka z powodu braku istotnej różnicy w
    >cenie benzyny i ropy dla służb państwowych.

    Niestety ta roznica jest, co jest glupota :-)

    J.

  • 35. Data: 2011-02-27 17:57:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wierzysz w garbate aniołki i nieprzekupnych sędziów piłkarskich?

    Nie.
    Doskonale zdaję sobie sprawę, że to nie o żadną prewencję chodzi, a
    wyłącznie o haracza dla mafii.

  • 36. Data: 2011-02-27 17:58:08
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pieni?dze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin J.F.

    > Passat CC tańszy niż Octavia? Nie chce mi się wierzyć. Ale masz rację, że
    > warunki przetargu by wszystko wyjaśniły.

    Pewnie w Octavii nie było 200 konnej benzyny.

  • 37. Data: 2011-02-27 17:58:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A kto najczesciej trafia na pijakow ?

    A kto ich wozi do izby wytrzeźwień?

  • 38. Data: 2011-02-27 18:00:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tu sie z toba zgadzam - ale patrz co zamowili.

    No wiem co sobie wymyślili - bo sami za to nie płacą, więc się mogą lansować
    puszkami.

    > no nie bardzo, bo co - jechac 90/90 i zatrzymywac wszystkich
    > wyprzedzajacych i proponowac najnizszy mandat ?
    > Czy jechac 110/90 ?

    Mają Iskrę na pokładzie, mogą zmierzyć podczas jazdy.

    > Trzeba sie rozpedzic do predkosci delikwenta,

    Nie trzeba.
    Mają radar.

  • 39. Data: 2011-02-27 18:01:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Najpierw musialbys ja przeczytac.
    > Wymog predkosci maksymalnej ponad powiedzmy 220km/h wydaje sie
    > rozsadny,

    Do czego?
    Jako samobieżna podstawka do radaru wystarczy Ceed.

  • 40. Data: 2011-02-27 18:05:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Pewnie w Octavii nie było 200 konnej benzyny.

    Przecież jest. Jest też wersja z 1.8 TSI o nieznacznie gorszych osiągach.
    Jest też zwykły Passat, który nie dość że jest tańszy, to ma więcej
    miejsca na tylnej kanapie.