  • 21. Data: 2011-02-27 14:44:07
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pienišdze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No, jak sie czasem patrzy na nagrania z drogowki, to chyba sporo.
    > Jedzie ci taki kierowca 160 i troche mocy trzeba zeby go dogonic.

    Ale po co go gonić?
    Żeby zwiększyć zagrożenie?
    Ma być prewencja, to włączyć koguty i sam się zatrzyma.

  • 22. Data: 2011-02-27 14:47:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 14:39:25 +0100, Andrzej Lawa wrote:

    >A do bagażnika go! ;->

    Ale to trzeba co najmniej passata, bo do ceeda sie nie zmiesci razem z
    policyjnym wyposazeniem :-)

    I tapicerka musi byc ze skory sztucznej, bo zazyga kto winien ? :-)

    J.

  • 23. Data: 2011-02-27 14:50:45
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pieni?dze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale to trzeba co najmniej passata, bo do ceeda sie nie zmiesci razem z
    > policyjnym wyposazeniem :-)

    Pijanego to własnie będą wozili ceedami, to ma być auto dla drogówki.

    > I tapicerka musi byc ze skory sztucznej, bo zazyga kto winien ? :-)

    Dowolny tapicer zmieni bez problemu welur na skaj.

  • 24. Data: 2011-02-27 14:53:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ale po co go gonić?
    > Żeby zwiększyć zagrożenie?
    > Ma być prewencja, to włączyć koguty i sam się zatrzyma.

    Dokładnie, dwa ścigające się auta to 10x takie zagrożenie jak jeden
    "pirat". Zresztą najlepiej świadczy o tym fakt, że bardzo wiele z tych
    mocnych radiowozów zostało rozbitych. Swoją drogą ciekawy jaki procent.
    Są jakieś statystyki?

  • 25. Data: 2011-02-27 14:56:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 27 Feb 2011 13:36:42 GMT, to wrote:
    >begin J.F.
    >
    >I Passat CC był tańszy niż zwykły Passat? Albo niż Octavia o podobnych
    >osiągach?

    Najlepiej byloby odnalezc przetarg.
    Watpie zeby specyfikacja byla na passata CC, czy w ogole na passata.

    Niewykluczone zreszta ze fabryka sprzedala CC po cenie zwyklego
    passata - nowe blachy nie sa istotnie drozsze, a zawsze jakas reklama.

    J.

  • 26. Data: 2011-02-27 14:58:51
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-02-27 14:44, Cavallino pisze:
    > Ale po co go gonić?
    > Żeby zwiększyć zagrożenie?
    > Ma być prewencja, to włączyć koguty i sam się zatrzyma.

    Wierzysz w garbate aniołki i nieprzekupnych sędziów piłkarskich?

    ;) - tego znaczka chyba zabrakło...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 27. Data: 2011-02-27 15:01:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

> [...]
    >
    > Niewykluczone zreszta ze fabryka sprzedala CC po cenie zwyklego passata
    > - nowe blachy nie sa istotnie drozsze, a zawsze jakas reklama.

    Passat CC tańszy niż Octavia? Nie chce mi się wierzyć. Ale masz rację, że
    warunki przetargu by wszystko wyjaśniły.

    Ktoś umie to znaleźć? ;)

  • 28. Data: 2011-02-27 15:03:36
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pieniądze
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-02-27 14:15, Cavallino pisze:

    > A potem czemu koniecznie policja potrzebuje auta wielkości Passata do
    > videoradarowania.

    Może bezpieczeństwo bierne? W końcu mają się czasem ścigać. Ja tam
    jakbym miał zapieprzać 200+ km/h za jakimś debilem, to wolałbym czymś
    solidnym. Inna sprawa czy rzeczywiście muszą się koniecznie z debilami
    po drogach publicznych ścigać.

    Shrek.

  • 29. Data: 2011-02-27 15:07:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 14:34:09 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
    >ps. u jednego z dealerów, któy obsługuje samochody rządowe (nie ważne które
    >samochody i jaki dealer oraz skąd to wiem) ceny dla nich są, hmm jakby to
    >ując, inne od wszystkich innych.

    Bo jak zamawiajacy madry to sobie zazyczy samochodu nie z salonu, ale
    z wideorejestratorem, radiostacja, uchwytem na czapki i gwarancja na 5
    lat i ryczaltowa obsluga przez 200kkm.

    I cena jest zupelnie inna.

    J.

  • 30. Data: 2011-02-27 15:13:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 14:50:45 +0100, Cavallino wrote:

    >Pijanego to własnie będą wozili ceedami, to ma być auto dla drogówki.

    A kto najczesciej trafia na pijakow ?

    >Dowolny tapicer zmieni bez problemu welur na skaj.

    Oczywiscie. Wiec niech go oferent znajdzie, bo policja zamawia
    tapicerke ze skaju lub skory, ewentualnie dowolna inna odporna na
    zazyganie ;-)

    J.