  • 71. Data: 2011-03-02 00:22:46
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pieniądze
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-27 15:03, Shrek pisze:

    > Może bezpieczeństwo bierne? W końcu mają się czasem ścigać. Ja tam
    > jakbym miał zapieprzać 200+ km/h za jakimś debilem, to wolałbym czymś
    > solidnym. Inna sprawa czy rzeczywiście muszą się koniecznie z debilami
    > po drogach publicznych ścigać.

    To może im kupić po ciągniku siodłowym ze zdjętym ogranicznikiem, myślę
    że te mocniejsze (słyszałem o jakieś scanii 800KM) o ile skrzynie nie za
    krótka to 200 by poleciał, ale że solidne to na pewno.

    Problem polega na tym że im większe tym się GORZEJ a nie lepiej
    prowadzi. Gdyby było odwrotnie to na rajdach byś widział SUPERB WRC a
    nie FABIA - dodam że tylko dlatego że musi mieć min 4m długości i np
    taki 206WRC miał przedłużone zderzaki :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 72. Data: 2011-03-02 00:25:18
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pienišdze
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 22:36, Excite pisze:
    > Użytkownik "J.F."<j...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Znikome to różnice. Dane z 13 lipca 2010 podają że cena 1l paliwa z
    > rafinerii to 4,49zł za ON i 4,73 za benzyne 95. Przy tak małej różnicy
    > pakowanie pieniędzy w droższe i mniej dynamiczne diesle może być słabą
    > inwestycją.

    Nie załapałeś. To są różnice dla CIEBIE. Różnie dla rządu są bez
    podatków i VAT. A wtedy ON jest DROŻSZY niż PB.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 73. Data: 2011-03-05 14:24:41
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-02 00:22, The_EaGle pisze:

> [...]
    > krótka to 200 by poleciał, ale że solidne to na pewno.
    >
    > Problem polega na tym że im większe tym się GORZEJ a nie lepiej

    Ale ja nie o tym co się lepiej prowadzi, a w czym lepiej się awaryjnie
    wytraca prędkość;) Zresztą oni nie startują w os.

    Shrek.