  • Data: 2010-11-03 08:31:52
    Temat: Re: Nowy telefon
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Wojciech "Spook" Sura
    z dnia: 2010-10-31 14:37:

    <ciach głupoty>
    > Bo uparcie, uparcie ściągasz dyskusję do tematyki architektury systemów
    > operacyjnych urządzeń mobilnych, gdy mnie cały czas chodzi o punkt
    > widzenia użytkownika.
    z punktu widzenia użytkownika??
    gdzie normalnemu userowi potrzebne jest darmowe SDK i programowanie w
    Javie???

    normalny user to ma nacisnąć na "wujka Staśka" i "system" ma do niego
    zadzwonić, jemu jest zupełnie obojętne jak "system" to robi, i potrafi
    to zarówno WM, jak i Android, jak iOS, i ukochany Twój Symbian, różnią
    się tylko obrazkami na "wierzchu"

    Paweł