  • 11. Data: 2010-08-04 09:40:43
    Temat: Re: Nowy system tilt-shift dla DSLR
    Od: "Przemysław Kończak" <p...@v...com.pl>

    > Cudze chwalicie, swojego nie znacie:)...:
    > http://www.retrokamera.pl/
    > trzeba przewinąć stronę trochę w prawo, obiektyw niektórzy nazywają
    > "mazuron".
    >
    > Albo tu: http://tiny.pl/h75nk - galeria po zamocowaniu akurat to
    > pentaxa, inne mocowania również możliwe.

    jakiego obiektywu szukać, żeby pobawić się samemu w konstruowanie czegoś
    takiego?
    coś od starych mieszkowców? jakiegoś tesara?
    musiał by kryć przy pokłonach pełną klatkę.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-08-04 11:49:27
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Przemysław Kończak" napisał

    > jakiego obiektywu szukać, żeby pobawić się samemu w konstruowanie czegoś
    > takiego?
    > coś od starych mieszkowców? jakiegoś tesara?
    > musiał by kryć przy pokłonach pełną klatkę.

    Wszystko powyżej średniego formatu. Już sam średni daje na APS-C zupełnie
    przyzwoite efekty więc wszystko ponad powinno pozwolić na niemal dowolne
    akrobacje.
    Tylko po co ?

    adam

  • 13. Data: 2010-08-04 13:15:05
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ciekawe, jak matryca na padanie promieni pod kątem ?

    -----

  • 14. Data: 2010-08-04 14:38:04
    Od: "Przemysław Kończak" <p...@v...com.pl>

    > Tylko po co ?

    dla zabawy :)

  • 15. Data: 2010-08-04 14:41:23
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał
    > Ciekawe, jak matryca na padanie promieni pod kątem ?

    Zależy która.
    Miałem Canony 20D i 40D z Biometarem na ukraińskim tilcie i konia z rzędem
    temu kto znalazłby ślad problemów.

    adam

  • 16. Data: 2010-08-04 14:53:53
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Przemysław Kończak" napisał

    > dla zabawy :)

    Oj napisałbyś przynajmniej, że dla opanowania Scheimpfluga ; )

    adam