  • Data: 2014-10-27 14:43:07
    Temat: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podróbki
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-27 o 09:37, Piotr Gałka pisze:

    > Idziesz do sklepu, wybierasz ładny spośród wielu ładnych i masz ponosić
    > karę, za to że masz akurat taki gust że źle trafiłeś.
    > Dla mnie to jakaś paranoja jest - stawać się specjalistą w rynku
    > zegarków przed pójściem do sklepu (aby wiedzieć ile która marka powinna
    > kosztować).
    > Ciekawe, czy na okrągłe coś na pasku ktoś nie ma patentu.
    > P.G.

    Ale tak samo jest gdy masz pecha i kupisz ukradziony samochód czy
    nielegalne oprogramowanie. Tracisz ten produkt i możesz dochodzić
    rekompensaty od nieuczciwego dostawcy. Nikt nie oczekuje żeby twoje
    prawa były ważniejsze od praw pierwotnego właściciela. Czyli nie jest
    tak, że ty dalej możesz sobie to coś używać, a pierwotny właściciel
    samochodu (czy producent softu) musi dochodzić odszkodowania od złodzieja.

    --
    pozdrawiam
    MD