  • Data: 2014-10-27 11:45:36
    Temat: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podróbki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości

    >O ile dobrze zrozumiałem to musiało tam być polecenie przestawienia
    >PID na 0, które dla swoich układów nigdy nie jest wykonywane.
    >Jakieś argumenty, że umieszczenie takiego polecenia jest
    >stosowne/zgodne z zasadami przy programowaniu swoich układów?

    Trudno powiedziec co tam jest. Moze jakas smieszna sekwencja polecen,
    ktora u podrobek owocuje ustawieniem na zero, a w oryginalach nie.
    A moze "jest to opisane i uzasadnione na stronie 517 instrukcji do
    naszych ukladow".

    A moze "przeprowawadzamy walidacje produktu - nie chipa, produktu
    wyzszego rzedu, przez internet, i jesli jest to cos
    niezgloszonego/nieznanego u nas, to ustawiamy mu PID na zero, zeby
    uchronic przed zlym dzialaniem naszego drivera".

    Mozliwosci zeby nie bylo wprost "wykrywamy podrobki i je
    rozprogramowujemy" jest pelno :-)
    Oczywiscie powinno byc to jakos widoczne w programie, bo debugistow
    nie brakuje i wykryja, a potem kara moze byc sroga :-)

    J.