  • Data: 2014-10-24 09:28:42
    Temat: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podr?bki
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5449f724$0$11132$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bez żadnego wysiłku? Śmieszny jesteś...
    > Weź opracuj coś co działa i ludzie pragną tego używać, namów dziesiątki
    > producentów półprzewodników do produkowania układów implementujących to
    > coś, przekonaj setki tysięcy producentów by stosowały te układy w swoich
    > produktach, spraw by miliardy ludzi chciały tego używać na całym świecie,
    > pracuj ciągle nad tym by to co opracowałeś rozwijało się wraz z rosnącymi
    > potrzebami odbiorców a potem mów, że to "bez żadnego wysiłku" i że ma być
    > rozdawane wszystkim za darmo i bez szemrania..

    Od samego początku uważam, że USB to przerost formy nad treścią. Według mnie
    komputery powinny mieć n złącz (mniej więcej takich jak USB) do których
    można by podłączać _po_jednym_ urządzeniu. Maksymalna długość kabla byłaby
    uzależniona od prędkości.
    Sposób komunikacji na jednej parze mógłby ewoluować w kierunku coraz
    wyższych prędkości.
    Moim zdaniem takie rozwiązanie nie miałoby istotnych wad w porównaniu z
    wybranym (może poza tym, że dało by się obejść bez VIDów).
    Czyli uważam, że USB podchodzi pod spiskową teorię dziejów.
    P.G.