  • Data: 2013-03-14 18:23:45
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-14 11:44, J.F pisze:
    > Z pewnego kabaretu: to jak ty ogladasz DVD ? :-)

    DVD też już nie mam :) No dobra, jest w komputerze, ale chyba bez wd40
    się nie wysunie :)

    > Ale to co wymieniasz to nie "automatyka". Raczej mechanizacja.

    Ojtam. Pieprzy się równo.

    > No coz, chinszczyzna. Podejrzewam ze tych kilka mlynkow tansze niz ten
    > po dziadku :-)

    Ale ja chcę kupić droższy i dobry, a nie ma.

    > Recznych tez to dotyczy.

    Taki z napisem ''cena 2 ruble'' działa nadal :)

    > A nie, na to nie narzekam. Kilka wytrzymalo 6 miesiecy - chwalilem bo
    > oddawalem.

    Ale ja nie lubię oddawać. Ani brać nowych. Nie lubię do sklepu!

    > Ale co - zepsuja sie te dwa, zlikwidujesz zmywarke ? :-)

    Nie, będę musiał zamiast iść do lasu albo na łąkę wybrać się do sklepu
    albo filować na panów, którzy mieli przyjechać o ósmej, ale rano, a nie
    wieczór.

    > Ale producenci o tym wiedza i wlasnie takie ok 2kW robia :-)

    Jeden na dziesięć 3,5kW.

    > bezpieczenstwo takie sobie, a i nad bezpiecznikami mozesz pomyslec.

    Mimo wszystkich nadmiarówek, uziomów itp. wolę jeszcze mieć gniazdka
    obok siebie z jednej fazy.

    > Tylko jak mowie - to o czym innym piszesz.

    O współczesnej technice użytkowej. Naprawdę równo się sypie, czy
    procesor, czy sprężyna.
    I niech se będzie, ale niech będzie też rynek równoległy: dziesięć razy
    drożej - dziesięć razy bardziej niezawodnie.

    --
    pozdrawia Adam
    /ach, jakie ładne chmurki, kiedyś będę jedną z nich.../