  • Data: 2013-03-15 09:36:59
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Friday, March 15, 2013, 7:14:12 AM, you wrote:

    > 20mA ? Tak mi cos chodzi po glowie ze taki standard byl.

    Na linii 40mA, niestety. +/-20mA na centrali i w urządzeniach
    transmisji.

    > napiecie istotnie wysokie, ale przeciez ten prad musi pokonac pare km
    > przewodow.

    Cewka odbiornika T52 miała chyba 200 omów i bardzo dużą wrażliwość na
    nawet drobne różnice prądu. Koniecznie trzeba było mieć dodatkowy
    zasilacz - ja używałem 24V. Centrala (Siemens) używała +/-60V

    > W kazdym badz razie wsterowaniu nie widze problemow ... ale 2 kable to
    > faktycznie moze byc za malo ... chyba ze kabel do interfejsu i kabel do
    > zasilacza :-)

    Zrobiłem kiedyś sterownik do Spectrum, z gniazda "audio" i
    wykorzystaniem jFETa :) Miałem dwie wersje "drivera" w BASICu i
    asemblerową. Wersja asemblerowa obsługiwała LPRINT i LLIST - dawało
    się ustawić wektory do procedur :)

    --
    Best regards,
    RoMan