  • Data: 2013-03-12 22:36:37
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan DJ napisał:

    > Szkoda. A wystarczyło jeden hebel przestawić żeby Finder pozwolił
    > wleźć do tych katalogów.

    Nie, nie wystarczyło. Polecenia konsolowe znalezione na stronach supportu
    Apple i na różnych forach też nie wystarczyły. Zresztą podejrzewam, że
    hebel jest interfejsem właśnie do nich. Ale o tym wszystkim napisałem
    wcześniej. Trzeba było przeczytać, a nie od razu z tym heblem, jak filip
    z konopii.

    > Jak to było w tym starym kawale - Młotkiem jeden raz w silnik, tylko
    > trzeba wiedzieć gdzie.

    To drogi komputer -- to raz. Dwa -- nie mój. A trzy, to narzędzie pracy.
    Więc z tej metody nie skorzystałem. Choć oczywiście miałem ochotę, aż
    się prosił.

    > Nie wierzę że Cię nie zajmuje czytanie argumentacji. Na linuxie
    > argumentacja czemu działa/nie działa, oraz kiedy i czemu, to
    > podstawa i od tego się cokolwiek zaczyna.

    Nie, nie zajmuje. Może gdyby była rzeczowa, to jeszcze. Ale widzę, że
    na taką nie mam co liczyć.

    > Aa... to była pełna instalacja? chyba wcześniej wspominałeś że update ;)

    Wcześniej (na pewno) wspomniałem, że to nie ja instalowałem, tylko wezwano
    mnie na pomoc gdy sytuacja była już beznadziejna. To był upgrade systemu
    *na tym* komputerze (kupiony był z wcześniejszą wersją), ale instalowany
    na osobnej partycji. To coś zmienia? Na Aplle tak się nie da? Nie można?
    Instalator nie protestował, a on chyba z założenia jest mądrzejszy od
    użytkownika.

    > SOA #1 - nigdy nie używać "asistantów" i "kreatur". Na żadnym systemie.

    Instalator sam to zaproponował, więc właścicielka tak zrobiła. To bardzo
    źle? Trzeba było userów dopisać do /etc/passwd i /etc/shadow ręcznie przez
    vi? I to by lepiej zadziałało? Podejrzewam, że pod konsolą tak, ale tu
    problemem było niedziałanie GUI.

    --
    Jarek