  • Data: 2013-03-13 15:09:40
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Anerys napisał:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Byłbym wkurwiony - i byłem. Ale moim priorytetem jest rodzina, bliscy...
    > Nawet, jeśli by wkurwiali na każdym kroku. Komputer można kupić nowy,
    > samochd naprawić, telewizor przełączyć/wyłączyć/oddać/sprzedać. Gdy coś
    > stanie sie osobie bliskiej - przepadło. Takie życie.

    Ale zauważyłeś uśmieszki na końcu moich wypowiedzi?
    Kawał w tym guście:
    25 lat po ślubie budzą się małżonkowie rano.
    Ona myśli - ojej 25 lat razem jak to szybko zleciało!
    On myśli - ojej 25 lat, jakbym ją zabił pierwszego dnia, to dzisiaj bym
    wychodził na wolność.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html