  • Data: 2013-03-14 09:36:08
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-14 08:13, J.F. pisze:
    > TV ... za duzo programow, za duzo reklam, schowaj sobie pilota, zobaczymy
    > ile wytrzymasz :-)

    Osiem lat. Tyle już nie mam telewizora :)

    > Zauwaz tez ze piloty do swiatla ma kazdy tv, a pilot do swiatla to
    > rzadkosc.

    Ale ja ogólnie o współczesnej elektronice automatyzującej różne
    czynności. Weźmy samą kuchnię na nowym mieszkaniu, czyli ostatnie osiem
    lat: młynków do pieprzu przewinęło się kilka. W końcu dałem za wygraną,
    używam takiego mosiężnego, po pradziadku. Otwieracz do konserw (cały
    czas mowa o urządzeniach z silnikami) - po roku głównie kręci się po
    wieczku. Piekarnik - dwa lata i padła taca obrotowa. Po wymianie
    silników padały inne rzeczy (enkoder przeskakiwał prawie od razu), w
    końcu po czterech przyjechał nowy. Trafo halogenów - też ok. 2 lat.
    Świetlówki kompaktowe zwykle żyją ''gwarancja plus dzień''. Zmywarka -
    pozostały sprawne tylko dwa programy o najwyższej temperaturze, przy
    pozostałych czasem woda nie schodzi. Ostrzałki do noży - zdążyły
    naostrzyć kilka sztuk, obie padły (wróciłem do osełki), mieszacz do
    drinków i takich różnych - trzeci, już nie stykają baterie (2 miesiące).
    Czajniki - w trzecim odpada klapa i można się nieźle poparzyć. Ciężko
    kupić taki o mocy 2kW, a większy wymaga dyscypliny w dysponowaniu mocą,
    żeby nie biegać do bezpieczników (tak, gniazdka poza zmywarką,
    piekarnikiem i płytą mam na jednej fazie, ze względów bezpieczeństwa).
    Nie pamiętam tych wszystkich urządzeń, które były chwilę i wylądowały w
    koszu (żona jest gadżeciarą), ale większość tych bubli nie powinna była
    widzieć światła dziennego.

    Pół biedy, gdy wysiądzie miesięczny spieniacz do mleka, ale wymiana np.
    piekarnika to kupa kłopotów, kasy i pracy. A ja mam inne hobby niż
    łatanie bubli.

    PS. Oj którejś wersji z piszącego to Thunderbirda znikają czasem polskie
    znaki, nagle, w czasie pisania - funkcjonalność prawego alta dubluje się
    z lewym. Pomaga zamknięcie i otwarcie aplikacji. Kolejna zmiana na lepsze...

    --
    pozdrawia Adam
    /ach, jakie ładne chmurki, kiedyś będę jedną z nich.../