  • Data: 2013-03-11 17:59:39
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-11 16:48, sundayman pisze:

    > uznaję to za wadę ale nie os apple. Bo mówiąc o komforcie mówimy
    > niezależnie od typu programu.

    Oprócz komfortu podawałeś i inne różnice jak chociażby zamulanie.

    > A że eda nie ma - no fakt, nie rozumiem tego.
    > Być może wynika to z tego, że środowisko inżynierskie jest raczej z tych
    > , co to lubują się w grzebatyce rejestrowej, i może w większości siedzą
    > na PC.

    Środowisko inżynierskie często pamięta też czasy przedrejestrowe :)
    Osobiście wolę configi niż pakowanie wszystkiego do rejestru. Pamiętam
    czasy 286 z DOS, pamiętam RdHata 5. Zarówno W i L mimo wielu różnic
    wydają się dość sensowne dla inżyniera. Mogę pracować w CLI, mogę w
    środowisku graficznym. Ale produkty Apple dla mnie były niestrawne. Mam
    na myśli te dawne - przed OSX. OSX nie znam.

    --
    pozdrawiam
    MD