  • Data: 2013-03-12 11:26:10
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 10.03.2013 20:55, schrieb J.F.:

    > Mnie tam w Macu wk* cos przeciwnego - cos nagral, nie wiadomo co, plikow
    > nie pokaze, tak jak to w starym kawale "ty sie uzytkowniku nie interesuj,
    > nasza sprawa aby to dzialalo, i przeciez dziala". I dziala, ale jak trzeba
    > cos niestandardowego, to klopot.
    > I znow winda zmierza w ta sama strone.

    To mi się akurat przypomina historyjka małoobrazkowa, jak mój szef
    koniecznie chciał mieć jabłuszko w pracy. Jako, że pracuję w szpitalu
    uniwersyteckim i tu raczej jest nastawienie wysoce paranoidalne, jeżeli
    chodzi o bezpieczeństwo sieci, ustawienia proxy, VPN i wogóle
    rejestracja jest niecałkiem standardowa. Siedziałem nad tym syfem 4
    godziny. Miałem dostęp do całego internetu, ale intranet za wacka nie
    chciał i już. Trzeba było doinstalować jakieś dziwne programy i dopiero
    wtedy zaczęło działać. Japoński Windows udało mi się zameldować dużo
    szybciej ;-)

    Waldek