  • 1. Data: 2012-11-02 09:40:15
    Temat: Nowy net w Plusie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Umowa bezterminowa i niezłe stawki:

    o 1 GB za 14,90 zł,
    o 3 GB za 29,90 zł,
    o 10 GB za 49,90 zł,
    o 15 GB za 59,90 zł,
    o 20 GB za 79,90 zł,
    o 25 GB za 99,90 zł,
    o 35 GB za 139,00 zł

    I np Play już bladziutko bladziutko, raz że lojalka na rok, dwa że
    ograniczają szybkość transferu, a w Plusie hulaj dusza nawet LTE :) Byłoby
    już idealnie gdyby było jakieś zawieszanie usługi.
    A właściwie to można porównać ofertę Plusa umowy bezterminowej do Playa na
    kartę, bo czemu nie?

    5 zł 150 MB 3 dni
    10 zł 300 MB 7 dni
    20 zł 1 GB 14 dni
    30 zł 2 GB 30 dni
    50 zł 5 GB 60 dni
    75 zł 8 GB 90 dni
    125 zł 15 GB 120 dni

    Do tego dochodzi opłata 10zł na free połączenia po północy i kolejna
    opłata miesięczna za szybkość transferu do 4Mb/s. Bo inaczej ślamazarność
    prehistoryczna do 1Mb/s ;p bladziutko bladziutko..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 2. Data: 2012-11-02 10:29:33
    Temat: Re: Nowy net w Plusie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Ehh, to tylko promocja cenowa do połowy listopada :/

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 3. Data: 2012-11-02 18:08:47
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 02.11.2012 09:40, Piotr M pisze:
    > Umowa bezterminowa i niezłe stawki:
    >
    > o 1 GB za 14,90 zł,
    > o 3 GB za 29,90 zł,

    allegro-> orange free na kartę
    6 giga - 23.99 + wysyłka 2 złote.
    http://allegro.pl/orange-free-6gb-lacznie-internet-n
    a-karte-szybko-i2759235574.html

    po co dalsza dyskusja?

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-11-02 18:27:10
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-11-02 18:08, ToMasz pisze:

    > allegro-> orange free na kartę
    > 6 giga - 23.99 + wysyłka 2 złote.
    > http://allegro.pl/orange-free-6gb-lacznie-internet-n
    a-karte-szybko-i2759235574.html

    Dziś wziąłem 2 :)

    Ale zastanowiłbym się nad ofertą Plusa 15 GB gdyby oferowali coś
    takiego, jak kontynuację dostępu z niższą prędkością po skończeniu
    dostępnego transferu jak to jest w T-Mobile ZCP.

    --
    ! ÓÓÓ ! VV.VV. ! ÓÓÓ !

  • 5. Data: 2012-11-02 18:27:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message

    > allegro-> orange free na kartę
    > 6 giga - 23.99 + wysyłka 2 złote.
    > http://allegro.pl/orange-free-6gb-lacznie-internet-n
    a-karte-szybko-i2759235574.html

    > po co dalsza dyskusja?

    Choćby po to, że ten internet z Orange jest kompresowany
    niemiło i nie wszystko działa na takim łączu...

  • 6. Data: 2012-11-02 20:40:24
    Od: kuba <f...@f...com>

    No to ja niele w tym pleju musz przepaca, pacc 10 z za 1GB.

  • 7. Data: 2012-11-02 20:50:41
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 02.11.2012 18:27, Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message

    a-karte-szybko-i2759235574.html

    > Choćby po to, że ten internet z Orange jest kompresowany
    > niemiło
    co za różnica? TVN24 nie działa? W GG znikają literki? Z Youtube nie da
    się oglądać hd? Internetu nie da się skompresować, przekaz w pewnych
    przypadkach tak, obrazki jpeg napewno.

    i nie wszystko działa na takim łączu...
    nie wierzę, że w orange free coś nie działa a w plusie/playu/aero2 tak.

    ToMasz

  • 8. Data: 2012-11-02 21:18:01
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    W dniu piątek, 2 listopada 2012 09:40:19 UTC+1 użytkownik Piotr M napisał:
    > Umowa bezterminowa i niezłe stawki:

    A rzucilbys link do oferty?
    Bo cos znalezc tego nie moge - a dokladniej nie widze "bezterminowa" :P

  • 9. Data: 2012-11-02 21:49:03
    Od: UnclePete <p...@i...waw.pl>

    > Choćby po to, że ten internet z Orange jest kompresowany
    > niemiło i nie wszystko działa na takim łączu...

    Co dokładnie nie działa? Bo mam od dwóch lat i wszystko chodzi.
    Kompresowane są tylko obrazki.

    Piotr

  • 10. Data: 2012-11-02 22:26:21
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 02.11.2012 o 21:18 Maciek. <m...@g...com> pisze:

    > A rzucilbys link do oferty?
    > Bo cos znalezc tego nie moge - a dokladniej nie widze "bezterminowa" :P

    A bo to jakaś widocznie konspiracja, ale tu masz regulamin (pdf)
    http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2012-10/regula
    min_promocji_internet_bez_sprzetu_02%2011%2012.doc

    --
    Pozdrawiam, Piotr M