  • 1. Data: 2012-11-01 16:56:25
    Temat: Kupuje iPada mini
    Od: atm <...@v...pl>

    Przekonala mnie ta reklama:
    http://www.youtube.com/watch?sns=em&hl=en&v=Os87PLly
    U4k&gl=US

  • 2. Data: 2012-11-01 17:00:22
    Temat: Re: Kupuje iPada mini
    Od: atm <...@v...pl>

    no i jeszcze iPhone5:
    http://www.youtube.com/watch?v=qFUz6vHEQCM&feature=e
    ndscreen&NR=1

  • 3. Data: 2012-11-01 18:44:25
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci
    news:k6u639$ch0$1@node2.news.atman.pl...
    > Przekonala mnie ta reklama:
    > http://www.youtube.com/watch?sns=em&hl=en&v=Os87PLly
    U4k&gl=US

    niestety ale nie dane mi obejrzec tego.
    Youtube kaze aktualizowac flash playera a razem z flash playerem na sile i
    bez pytania zaczyna mi sie instalowac chrome :(

    Moze opowiesz co tam widziales? ;)

    --
    Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

  • 4. Data: 2012-11-03 09:54:41
    Od: UnclePete <p...@i...waw.pl>

    > niestety ale nie dane mi obejrzec tego.
    > Youtube kaze aktualizowac flash playera a razem z flash playerem na sile
    > i bez pytania zaczyna mi sie instalowac chrome :(

    Trzeba było uważnie czytać podczas instalacji. Przgapiłeś kwadracik,
    który można było odptaszyć.

    Piotr

  • 5. Data: 2012-11-03 20:23:39
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "UnclePete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Trzeba było uważnie czytać podczas instalacji. Przgapiłeś kwadracik, który
    > można było odptaszyć.
    > Piotr

    nie nie nie, za pierwszym razem tak pomyślałem i przerwałem instalację. Za
    drugim razem uważnie sprawdziłem i nie było ŻADNEJ opcji "nieinstalacji"
    chrome. Nawet nie było nic wspomniane.

  • 6. Data: 2012-11-04 11:48:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 18:44:25 +0100, frank drebin napisał(a):
    U4k&gl=US

    > niestety ale nie dane mi obejrzec tego.
    > Youtube kaze aktualizowac flash playera a razem z flash playerem na sile i
    > bez pytania zaczyna mi sie instalowac chrome :(

    A na czym ogladasz ? U mnie normalnie, uzywa tego flasha ktory jest.
    A przeciez YT potrafi juz bez flasha pokazac.

    > Moze opowiesz co tam widziales? ;)

    To trzeba zobaczyc samemu i jeszcze troche rozumiec angielski :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-11-05 17:13:04
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    U4k&gl=US
    > A na czym ogladasz ? U mnie normalnie, uzywa tego flasha ktory jest.
    > A przeciez YT potrafi juz bez flasha pokazac.

    po restarcie przeglądarki (opera) wszystko bangla, co nie zmienia faktu
    samoinstalacji chrome

    > To trzeba zobaczyc samemu i jeszcze troche rozumiec angielski :-)
    > J.
    moja angielski jest za słaba, na dodatek wyczuwam hermetyczność klipu ;)

  • 8. Data: 2012-11-05 20:10:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > no i jeszcze iPhone5:
    > http://www.youtube.com/watch?v=qFUz6vHEQCM&feature=e