  • 21. Data: 2012-11-03 19:27:51
    Temat: Re: Nowy net w Plusie
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Jacek Midura <j...@...krakow.pl> wrote:

    > Oprócz kompresji obrazków swego czasu (nie wiem jak teraz) doklejali
    > do pobieranych stron HTML kod javascript, który pozwalał ściągnąć
    > obrazki oryginalne po wciśnięciu jakiejś kombinacji klawiszy. A że
    > doklejanie nie było idealne, to zdarzało się że pewne strony
    > przestawały działać.
    >
    > Parę miesięcy temu spotkałem się z niemożnością przeprowadzenia
    > aktywacji przez OFnK pewnego programu firmy YDP. Po wpuszczeniu ruchu
    > w tunel SSH aktywacja przeszła. Wiadomo, przynajmniej częściowo wina
    > po stronie YDP, ale najwyraźniej Orange robi coś więcej niż tylko
> [...]

    Po prostu warto wiedzieć, że niska cena połączona jest tu z
    nie-stuprocentową zgodnością. Często to nie przeszkadza w niczym ale zawsze
    trafić możesz na sposób użycia internetu który u tego operatora będzie
    działać dziwnie lub nie działać wcale...

  • 22. Data: 2012-11-03 21:41:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    dizel <x...@x...xx> wrote:

    > spytaj się w salonie firmowym Orange to może ci odpowiedzą.

    Nie graj na drugi raz experta skoro oczywiste jest że nie masz pojęcia o
    czym mówisz...

  • 23. Data: 2012-11-04 00:33:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "UnclePete" <p...@i...waw.pl> wrote in message

    > Tak się deklaruje.

    Nigdy nie udało mi się znaleźć notatki na ten temat na ich website...
    Mają to gdzieś napisane w regulaminie na www?

    > Nigdy tego nie miałem, a dużo jeżdżę i na wyjazdach stale korzystam z
    > OFnK.

    Może masz nowego laptopa który zna nowsze formaty plików...
    Ja odwiedzam mamę w Polsce która używa starego rzęcha z WinXP.

  • 24. Data: 2012-11-04 17:20:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-11-03 19:27, Pszemol pisze:

> [...]
    > trafić możesz na sposób użycia internetu który u tego operatora będzie
    > działać dziwnie lub nie działać wcale...

    Tak jak w T-Mobile w USA. Znajomy ma (uwaga uwaga!) iPhone'a i nie
    działa mu transmisja 3G w tej sieci. Tylko EDGE.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 25. Data: 2012-11-04 21:16:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://support.t-mobile.com/docs/DOC-4771

  • 26. Data: 2012-11-04 22:03:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > http://support.t-mobile.com/docs/DOC-4771

    To nieczego nie zmienia. iPhone nie obsługuje AWS1700, w którym działa 3G T
    Mobile US.