  • 1. Data: 2012-11-02 01:10:19
    Temat: HTC Desire X vs Samsung Galaxy Ace 2
    Od: r...@g...com

    Witam szanownych grupowiczów.

    Mój operator przedstawił mi ofertę przedłużenia umowy, i w odpowiadających mi
    parametrach cenowych mam te dwa telefony:
    HTC Desire X
    Samsung Galaxy Ace 2

    Od kilku godzin grzebie w sieci, i nic mądrego z tego nie wynika niestety. Różne
    strony podają różne, czasem sprzeczne informacje.

    Do tej pory używałem zwykłych telefonów (k510i, e51, e52) ale tym razem nie ma nic
    "normalnego" co spełnia moje wymagania (albo C5-00 bez Wifi, albo Asha 302 bez GPS),
    więc będzie smartfon.

    I tutaj prośba do was o wszelakie sugestie, opinie i informacje które mogą ułatwić mi
    świadomy wybór między tymi dwoma telefonami.

    Z tego, co ustaliłem, za HTC przemawia jakość wykonania, i nowszy android, za
    Samsungiem lepszy interface, lepszy ekran, i (dla mnie czasem ważny) kompas (i tu
    pytanie dodatkowe - czy to jest jakiś oddzielny mechanizm, którego HTC nie ma i nic
    z tym nie zrobię, czy może raczej kwestia doinstalowania odpowiedniej aplikacji?)

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,