  • Data: 2011-04-20 22:17:19
    Temat: Re: Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ioneii$sl0$1@inews.gazeta.pl...

    > w nowym przy pierwszym przeglądzie była akcja serwisowa pt: uszczelnianie
    > miski olejowej, bo ciekło.
    > Na przeglądzie 40 tyś. wymieniono rozrząd, bo rolka hałasowała bardzo
    > wyraźnie. Na gwrancji.
    > Akcja dotyczyła prawie wszystkich tych aut, mamy flote tych berlingo z
    > 2009r.

    To o którym piszę (2 latek w tej chwili) też miał wymieniony rozrząd
    ponieważ zardzewiała rolka - bez gadania wszystko zostało wymienione na
    nowe. Rozmawiałem z właścicielem i do tej pory był na akcji wymiany poduszek
    pod amortyzatorami z przodu oraz siłowników od otwieranej szyby. W
    międzyczasie wymieniono rezystor w wiatraku na chłodnicy. Ostatnio BT się
    spieprzył i został nieco poprawiony, ale nie do końca - rozłacza w czasie
    gadania przez zestaw głośnomówiący kiedy dzwoni ktoś inny :) Dzisiaj
    kierownik powiedział, że łożysko oporowe coś szumi i tez będzie to zgłaszał.

    To wszystko w ciągu niespełna dwóch lat i ~50 tys km. Według mnie nie jest
    źle. Poza tym samochód w bogatej wersji osobowej jest naprawdę fajny, bardzo
    sprytne autko.

    --
    pozdrawiam
    kml