  • Data: 2011-04-21 22:55:16
    Temat: Re: Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
    Od: "Jacek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    > ???? Jeździłem przy wiatrach, które przestawiały bydlaka o metr na bok,
    > ale
    > jakoś nigdy poślizgu nie załapałem. A paka pusta....

    ile aut, ile dróg, tyle możliwości.
    Miałem gdzieś zdjęcia z tego wypadku, najpierw długi ślad na asfalcie po
    prawym tylnym kole (wiatr z lewej), potem doszły dwa ślady równoległe po
    przedniej osi, gdy już stracił całkiem kontrole nad autem.
    Auto bokiem, prawie równolegle do jezdni zleciało z metrowego nasypu i
    krótko bokiem suneło na kołach po polu, aż koło prawe tylne sie zapadło w
    ziemie i całe auto położyło na boku.
    To była późna jesień, sezon na wichury, cieżko mi było ustać pionowo.

    Jacek