  • Data: 2011-04-20 22:10:10
    Temat: Re: Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
    Od: "Jacek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości
    news:ion56m$q64$1@inews.gazeta.pl...

    > Ani DPF'a :) Tak jak pisał Adam po 20-30tys komplet tarcz hamulcowych do
    > wymiany.

    nie ma reguły.
    mam 2 berlinga z tym silnikiem, nowe (juz 2-letnie) i starszy model ok 3
    lat.
    w nowym przy pierwszym przeglądzie była akcja serwisowa pt: uszczelnianie
    miski olejowej, bo ciekło.
    Na przeglądzie 40 tyś. wymieniono rozrząd, bo rolka hałasowała bardzo
    wyraźnie. Na gwrancji.
    Akcja dotyczyła prawie wszystkich tych aut, mamy flote tych berlingo z
    2009r.

    Jacek