  • Data: 2011-04-20 23:00:04
    Temat: Re: Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-20 11:58, mirek pisze:

    > Mamy Partnera Tepee 1.6HDI. Jeśli jest to wersja 100 konna, to ma DPF.
    > Nasz w maju będzie miał 2 lata. Póki co odpukać nic się nie dzieje,
    > aczkolwiek mam wrażenie, że w pewnym zakresie obrotów silnik inaczej
    > pracuje niż na początku, ale może to być objaw dotarcia się(?). Kołpaki
    > lubią odpadać - ja już zgubiłem dwa. Poza tym jak dla mnie troszkę mało
    > miejsca na prawą nogę - na dłuższych trasach odgniata mi się kolano o
    > konsolę środkową. Na niskich biegach ma odejście i fajnie idzie, problem
    > jest przy prędkościach 120-140km, trzeba mieszać biegami. Niby ma 110
> [...]

    Nie ma DPF, tam na to FAP chyba mówią. sprzedajawca w salonie okazał się
    ponoć miłośnikiem aut, więc sobie z nim sporo pogadałem :) auto z racji
    ograniczeń ni ebędzie przekraczało 110km/h, tam gdzie jeździ za 10km to
    jest jakieś 1000zł mandacik ;-)

    Też mi się spodobał, aczkolwiek ma tylko tylne drzwi, ale wyszedłem z
    założenia, że to lepiej, nie ma szyn, nie ma co sie psuć i urywać jeśli
    chodzi o klamki. Troche tak pogrzebowo, ale ponad 30% rabatu. I do tego
    dywanik na wymiar do paki :)