  • Data: 2010-02-04 20:22:15
    Temat: Re: Nowy, mały, plastic fantastic Oly E-PL1
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-04 17:55:27 +0100, "Lol" <l...@l...pl> said:

    > A pasuje VF-1, czy VF-2?
    > VF-1 to około 450 zł, VF-2 - nie wiem, ale jesli tyle, co wizjer do
    > Panasonica, to dziękuję.

    Nie pamiętam symbolu, a nie chce mi się szukać - ten elektroniczny od
    EP2, który jest do niego dodawany, ceny zdaje się jeszcze nie
    ogłoszono. Ten optyczny od 17 raczej na bank będzie działał, w końcu to
    tylko lunetka wsuwana w sanki lampy.

    > Nie do końca przemawia do mnie koncepcja "Penów". Tanie to nie jest
    > (oczywiście z wizjerem, bez którego nie potrafię się obejść, bo nic nie
    > widzę na wyświetlaczu w słońcu). Naprawdę małe jest tylko ze stałoogniskowym
    > naleśnikiem, ale jego (naleśnika) cena nie zachęca.

    Mam podobne odczucia (pomijając cenę, bo tą nawet bym zaakceptował),
    ale cieszę się, że w końcu rozruszała się nowa gałąź rynku, z jakością
    wyraźnie lepszą od kompaktów, a rozmiarami mniejszymi od lustra - choć
    jak dla mnie są wciąż za duże, zwłaszcza z zumami.

    de Fresz