  • Data: 2010-02-04 16:06:42
    Temat: Re: Nowy, mały, plastic fantastic Oly E-PL1
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-04 16:13, ...::QRT::... pisze:

    > bez kółka i kompaktową guzikologią to sobie moga co najwyżej ceną
    > konkurować.

    Jak cena będzie dobra to w czym problem. Obecnie jak idę w plener to
    zamiast archaicznego lustra, biorę kompakt Canona A650IS. Gdzie dzięki
    histogramowi nie mam problemów z naświetlaniem. Mimo braku kółka da się
    tym fotografować i to na manualnym trybie właśnie pracując czasem i
    patrząc na histogram. Osobiście uważam że Olympus powinien zawalczyć o
    AF coś ala jak w Panasonicu, to powinien być priorytet. Może to co
    napiszę będzie złośliwe ale to ciągłe narzekanie na ergonomie w moim
    odczuciu charakteryzuje typ hobbysty sprzętowca który żyje ciągłą
    rozbudową systemu, często hipotetyczną, a zgłębienie jakiegoś tematu za
    pomocą fotografii nie istnieje. Za to można zauważyć fakt sprzętomani i
    kompulsywne fotografowanie wszystkiego jak popadnie ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.