  • Data: 2013-08-19 19:58:55
    Temat: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Od: "Piotr B. [pb2004]" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Edek <e...@g...com> wrote:
    > Szarym od mżawki świtem Mon, 19 Aug 2013 15:38:54 +0000, Piotr B. [pb2004]
    > wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Microsoft sam nie implementuje Strict,

    Litości. Uaktualnij swoje informacje. MSO 2013 domyślnie dokumenty
    zapisuje w wersji Strict.

    > Dwa główne: OLE i "custom text in XML", nie wspominając drobnych nadużyć
    > samego XMLa.

    Możesz podać linki do zarzutów? Google nie znajduje frazy custom text in
    XML w kontekście OOXML, a OLE to mechanizm osadzania obiektów i nie wiem
    jaki jest zarzut? AOO i LO przecież go obsługują.

    > Na dodatek otwarte stanrdy są wolne od opłat, co przy OOXML jest mocno
    > wątpliwe już ze względu na konstrukcję standardu, który zakłada robienie
    > wszystkiego tak jak Microsoft, co jest sporym prawnym hakiem.

    Naczytałeś się jakiejś propagandy albo sam ją uprawiasz. ISO to ISO i
    jest tak samo otwarte w przypadku OOXML jak i ODF 1.1.

    > "Przeszła proces" to tak jak ten policjant co "pił z nimi" podczas gdy
    > został wezwany do interwencji przez sąsiadów. Ok, wpuścili go.

    Partnerzy Microsoftu zainteresowani ustandaryzowaniem OOXML mają takie
    same prawa udziału w głosowaniu jak hejterzy Microsoftu przeciwni OOXML.

    --
    Piotr Borkowski