  • Data: 2013-08-21 00:11:17
    Temat: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Od: Baranek <b...@h...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 10:38:53 +0000 (UTC), Piotr B. [pb2004] napisał(a):

    > Ostatnia wersja MSO zapisująca domyślnie w formatach binarnych czyli MSO
    > 2003 jeszcze tylko przez rok będzie otrzymywać poprawki bezpieczeństwa.
    > Wkrótce więc to nie będzie problem.

    > Jeśli twoją misją jest prowadzenie kampanii antyMicrosoftowej to możesz
    > nawet pytania tak postrzegać. Mogę tylko współczuć.

    I jeszcze do tego współczucie.
    Mam nadzieję, że po moim uzasadnieniu poniżej widać, że uważam
    nieepotrzebne wprowadzanie zaszłości do nowo tworzonej normy za dość
    oczywistą sprzeczność z celami normalizacji (lub z pobożnymi życzeniami jej
    teoretyków). Gdy w reakcji na to widzę "naukowe uzasadnienie słusznośći"
    smieszącego mnie elementu, to skojarzenie z propagandą można uznać nawet za
    najlepszy komplement, na jaki mogłem się zdobyć w takim stanie ducha.

    > Abstrahując od ooxml po to są niektóre standardy określane jako
    > transitional aby mogły posiadać większą kompatybilność z formatami,
    > które mają zastąpić.

    Dlatego też osobiście żałuję, że MS, tworząc nowy standard, nie spisał się
    lepiej. Ale jednym z moich zboczeń jest wiara, że dobrze wykonana robota
    (także cudza) daje w dystansie więcej korzyści, niż chodzenie na skróty,
    dla osiągnięcia profitów juz dziś.

    Pozdrawiam

    Baranek