    From: Chocobo <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Date: Sun, 28 Jul 2013 16:30:38 +0200

    W dniu 2013-07-28 16:18, RadoslawF pisze:
    > Co nie tłumaczy tego że wyraziłeś się na tyle nieprecyzyjnie
    > że uznałem to za tendencyjne kłamstwo.

    Aha

    > A na jakim forum czy grupie linuxowej pytałeś ?

    Tutaj mam paru użytkowników. Mówisz, że tam są milsi?

    > Jak ktoś jest idiotą i liczy na poradę w sprawie oprogramowania
    > na grupie sprzętowej to faktycznie nie powinien dotykać się linuxa.

    Dyskusja zrobiła się OT już dawno. Jak ktoś i tak już pisze, a woli
    pisać obelgi zamiast czegoś sensownego to tylko o nim świadczy.

    Ciąg dalszy fotostory:
    Uruchomiłem live, żeby wyedytować grub. Do tego trzeba było użyć
    terminala, którego nigdzie w okolicy nie było. Trzeba było wyguglać jak
    to zrobić. Skopiowałem parę nic nie mówiących mi komend (i tak naprawdę
    nie opisanych), wybrałem dysk na którym ma się zainstalować (oczywiście
    nie główny) i poszło.
    Na starcie wybrałem dysk z Grubem jako pierwszy i pięknie. Jest, działa!
    Co prawda jakimś cudem mam dwie linijki z win8 (sda i sdb - oba
    uruchamiają ten sam system) ale nic to. Wybieram Ubuntu.
    Chwila oczekiwania i voila:
    http://prntscr.com/1i01xb

    Padłem ze śmiechu. I to mimo tego, że Live i instalator problemu nie
    miały :)

    Ktoś mi jeszcze powie, że to nie jest beta, do testowania dla maniaków?
    Dziękuję, do widzenia.
    Marcin