  • Data: 2013-07-28 20:48:45
    Temat: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 18:46:51 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    (ciach...)

    > OK, to w takim razie poproszę o logi świadczące o 5-letnim uptime dla Visty.

    Skąd wytrzasnąłeś wniosek, że przez te 5 lat komp z rzeczoną Vistą nie był
    ani razu restartowany, to nie wiem. Uptime'y po dwa do trzech tygodni. Komp
    wykorzystywany produkcyjnie do DTP, działający również jako maszynka do
    oglądania filmów, odtwarzania muzyki, grzebania w necie, majstrowania w
    VMware i gier.

    [ Nic tak nie pogłębia wkurwienia, jak pogodni optymiści. (www.shapes.pl) ]