  • Data: 2013-07-28 16:36:22
    Temat: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.07.2013 13:30, Chocobo pisze:

    > To twoja opinia. I jakichś 10% użytkowników komputerów (optymistycznie
    > patrząc).

    Reszta zwyczajnie ma to co przyszło z komputerem, a o linuxie jeśli
    słyszała to tylko kłamstwa marketoidów mikrosoftu.

    > Za to ty na pewno jesteś super kompetentny i pewnie dlatego uważasz
    > Windowsa za system który trzeba regularnie reinstalować.

    Przepraszam bardzo, ale teraz to ty piszesz, że coś próbujesz regularnie
    instalować i ci nie wychodzi.

    > Przypomniałem sobie tamtą sytuacją. Ubuntu 12.04 zainstalowany na 10gb
    > partycji. W pewnym momencie doszło info, że jest nowa wersja 12.10.
    > Niestety okazało się, że nie może się zaktualizować, bo nie ma miejsca
    > (Nic na tę partycję nie wgrywałem, tylko to co się zainstalowało z
    > płyty). Trzeba było robić pełny install

    Trzeba było powiększyć partycję. To dość trywialne zadanie.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!