    From: Chocobo <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Date: Sun, 28 Jul 2013 13:30:59 +0200

    W dniu 2013-07-27 01:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Bzdura.

    To twoja opinia. I jakichś 10% użytkowników komputerów (optymistycznie
    patrząc).

    > Musisz być strasznie niekompetentny.

    Za to ty na pewno jesteś super kompetentny i pewnie dlatego uważasz
    Windowsa za system który trzeba regularnie reinstalować.

    Przypomniałem sobie tamtą sytuacją. Ubuntu 12.04 zainstalowany na 10gb
    partycji. W pewnym momencie doszło info, że jest nowa wersja 12.10.
    Niestety okazało się, że nie może się zaktualizować, bo nie ma miejsca
    (Nic na tę partycję nie wgrywałem, tylko to co się zainstalowało z
    płyty). Trzeba było robić pełny install

    Marcin