  • Data: 2013-07-28 14:23:39
    Temat: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Od: Chocobo <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-28 13:57, Edek pisze:
    > Mając dysk 128 GB zostawiłeś 10 GB na system i jeszcze swap? Jak Ciebie
    > traktować poważnie?

    To wytłumacz mi po co więcej? Zwłaszcza na swap?
    Na partycję, na której ma być tylko rzekomo świetny szybki system.
    Instalator krzyczy, że system najlepiej będzie działał jak będzie 5gb
    miejsca na dysku. Więc albo twórcy nie wiedzą co mówią, albo Ty.
    Chętnie posłucham ile powinienem zostawić i dlaczego.

    Marcin