  • Data: 2013-07-27 03:28:56
    Temat: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 01:42:10 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL

    Wiesz - znienawidzoną przez wszystkich Vistę jak postawiłem na kompie, tak
    ponad 5 lat zasuwała 24/7/365. Orkę spowodował wadliwy _sprzęt_. Ale ROTFLuj
    śmiało.

    > [ciach]
    >
    > Tylko jeśli ma cały wachlarz płytek ze sterownikami od każdej dupereli
    > oraz instalkami każdej potrzebnej aplikacji masz jeszcze cierpliwość na
    > wstukiwanie tych durnych numerków czy wręcz telefoniczne rytuały żeby
    > zainstalować i "uaktywnić".

    Globalnego punktu aktualizacji oprogramowania, to akurat użytkownikom
    pingwina z jednej strony zazdroszczę, z drugiej - niekoniecznie. Ot taki
    przykład choćby Firefoksa czy Thunderbirda, którego aktualizacje potrafią
    się zachowywać ,,interesująco". Szczególnie w połączeniu z wrzuconymi do tego
    oprogramowania rozszerzeniami. Więc każdy kij ma dwa końce.

    Co do durnych numerków i aktywacji telefonicznej, to co masz na myśli?

    > Poza tym powodzenia w przeniesieniu systemu wraz ze sprawnym dyskiem do
    > nowego komputera po padzie starego jeśli np. płyta główna nie jest
    > niemalże identyczna.

    Przenosiłem Windows 7 z kompa na P35 z Core 2 Duo na płytę z P67 z Core i5.
    Płytę trudno nazwać identyczną, wstało od kopa. Choć faktem jest, że tu
    pingwin jednak elastyczniej się zachowuje.

    > W przypadku linuxa wkładasz płytkę, startujesz i po kilku prostych
    > pytaniach masz system z kompletem potrzebnych aplikacji, chociażby
    > multimedialnych nie pieprzących o regionach DVD.

    Microsoft w momencie, w którym wypuściłby system kompletnie i całkowicie
    opakowany aplikacjami i kodekami (coś w stylu dystrybucji pingwina) zostałby
    zeżarty w całości, że uwala konkurencję. Nota bene nikt się nie przypieprza
    do Apple, że jego Mac OS (AFAIR) by default odpala np. pliki QuickTime.
    Odtwarzarka QuickTime (i innych formatów) w Mac OS jest koszerna, Windows
    Media Player koszerny już nie jest. Ot ,,logika"...

    > Tak. Poza tym mowa była o dokumentach do czytania.

    Nie. Mowa była o:
    ,, > Tak. Ale pani w biurze albo tego nie odczyta, albo jej się coś
    > rozjedzie.
    ale to wina MS i debili którzy nie potrafią korzystać z PDFa."

    > Ano.

    A później następuje zderzenie z rzeczywistością...

    [ Bądź uczynny, pomagaj innym... a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to, co ]
    [ dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem. (demotywatory.pl) ]