    From: ikaros30 <i...@w...pl>
    Subject: Re: Nowy kant w Orange?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Sender: ikaros30 <>
    Date: Sat, 9 Apr 2011 20:41:20 +0200

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 12:32:20 +0200, Czarek napisał(a):

    > Nie wiem jak to dokładnie w Orange ale w Plusie przed odebraniem takiego
    > połaczenia masz bezpłatny komunikat o połączeniu na koszt odbierającego:
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=3756

    No pewnie tak mogło być, ale ani teściowa ani ja nie znamy nikogo w
    rodzinie, którego tak by finansowo przypiliło, że musiał by dzwonić na
    koszt odbiorcy. Numer jest dla nas kompletnie nieznany. Teściowa próbowała
    w końcu sama oddzwonić na ten numer ale nikt się nie zgłaszał. Poza tym,
    tych prób połąćzenia było jednak kilkanaście. Skoro widzę, że ktoś nie chce
    przyjąć płatnej przez siebie rozmowy to więcej nie próbuję. Tak mówi
    logika.

    --
    i...@w...pl