  • 21. Data: 2014-09-25 00:53:13
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:54232034$0$2371$65785112@news.neostrada.pl...
    > No pacz pan, konkurencja nie ma takiego problemu
    > (a przynajmniej takiej skali).

    Jakiej skali? O czym Ty mówisz? Masz jakąś statystykę?

    > Pszemol, czy w ktoryms miejscu podlo info o wbijaniu gwozdzi telefonem? O
    > poligonie? Caly czas jest mowa o typowym uzytkowaniu
    > i typowym przenoszeniu telefonu - czyli kieszeni spodni.

    Ale właśnie mówisz a nie wiesz co oni robili z tymi telefonami.

    > Phablety z Androidem da sie tak uzytkowac a phablet Apple'a nie???

    Pisałem tu o przypadku który znam z życia, nie z internetu...
    Moja koleżanka z pracy tak załatwiła swoją SGS2 - właśnie
    siadając na swojej tłustej pupie mając go w tylnej kieszeni
    ciasnych jeansów...

    (nawiasem mówiąc ona je ubiera chyba smarując się wcześniej masłem)

    > Wyglada na to, ze znalazly sie procenty (chyba 28%), ktore przesiadly sie
    > na nowe modele iPhone. Wczesniej mieli phablety konkurencji i bylo ok,
    > teraz zas placz bo sie pogielo.

    E tam. Nie wiesz czy Ci sami ludzie. Trolujesz jak typowy troll.

    > Pszemol, dam sobie chyba na luz z tym tematem,
    > niezrecznie czuje sie kopiac lezacego ;]]]

    Ja mam być tym leżącym? Chyba żartujesz...
    Ani mi ani firmie Apple żadna krzywda się nie stała.
    Nikt tu nie leży, poza Twoją fantazją... trollujesz ostatnio jak rasowy
    troll.

  • 22. Data: 2014-09-25 01:28:09
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/24/2014 3:49 PM, atm wrote:

    > No pacz pan, konkurencja nie ma takiego problemu (a przynajmniej takiej
    > skali). Pszemol, czy w ktoryms miejscu podlo info o wbijaniu gwozdzi
    > telefonem? O poligonie?

    w tym miejscu padlo:
    https://www.youtube.com/watch?v=RVnO-3M0HNA
    <rs>

  • 23. Data: 2014-09-25 03:40:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-09-24 13:38, atm pisze:
    > Brawo - giety ekran, wystajacy obiektyw i przecietna bateria.

    Na wystający obiektyw też jest rada -
    <https://www.youtube.com/watch?v=WKd6gT3Kz10> ;)

  • 24. Data: 2014-09-25 09:22:17
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ja mam być tym leżącym? Chyba żartujesz...
    > Ani mi ani firmie Apple żadna krzywda się nie stała.
    > Nikt tu nie leży, poza Twoją fantazją... trollujesz ostatnio jak rasowy
    > troll.

    Dzieki, wezme to za komplement, zostac nazwanym trollem przez trolla, thx :]

  • 25. Data: 2014-09-25 09:27:29
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-25 00:53, Pszemol wrote:
> [...]
    > Ani mi ani firmie Apple żadna krzywda się nie stała.
    > Nikt tu nie leży, poza Twoją fantazją... trollujesz ostatnio jak rasowy

    Wlasnie dzieki osobom z takim nastawieniem Apple tak dobrze sie powodzi
    a statystyki ukazujace poziom zadowolenia klientow Apple sa tak wysokie!!!
    ZERO krytycyzmu w stosunku do wyrobow tej firmy. Jestes idealnym przykladem.
    Fraza "it's not a bug, it's a feature" zyskuje nowy poziom w Twoich
    komentarzach, nieznany nawet Stefanowi.

  • 26. Data: 2014-09-25 12:35:26
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-24 13:15, atm wrote:
    > Samsung i LG moga sie schowac ze swoimi gietymi ekranami.
    > Apple pozwala dostosowac zakrzywienie ekranu do indywidualnych potrzeb
    > uzytkownika:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/09/iphone-6-plus-wygin
    a-sie.html

    > Brawo - giety ekran, wystajacy obiektyw i przecietna bateria.

    Tu mozna zobaczyc jak sie zachowuja inne telefony, wielkosciowo zblizone
    do iPhone 6 oraz sam iP6:
    http://www.youtube.com/watch?v=IROcoJeVfSI#t=541
    Trzeba przyznac, ze Apple jest firma niezwykle innowacyjna - potrafila
    stworzyc zapotrzebowanie na nowy test, cos czego w zasadzie nikt nie
    musial testowac: bend test.

  • 27. Data: 2014-09-25 14:19:21
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-24 o 20:57, atm pisze:

    > Biorac pod uwage to co Apple robilo do tej pory, mozna sie spodziewac ze
    > iPhone 7 bedzie jeszcze cienszy a wytrzymalosc na zginanie bedzie na
    > poziomie tabliczki czekolady.

    Myślę, że to mógłby być dobry kierunek. Telefon elastyczny, obudowa
    żelowa. Doskonałe dopasowanie do ciała. Sztywność powinna być na tyle
    wystarczająca by wygodnie się na nim pisało. No i koniecznie pamięć
    kształtu, czyli po położeniu na stole telefon prostuje się.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2014-09-25 14:22:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > ZERO krytycyzmu w stosunku do wyrobow tej firmy. Jestes idealnym przykladem.
    > Fraza "it's not a bug, it's a feature" zyskuje nowy poziom w Twoich

    Masz te statystyki czy ich nie masz? Bo brzmi to mi jak sztucznie wywołana
    histeria podsycana rozpaczą po jednostkowych przypadkach zniszczenia
    telefonu.

  • 29. Data: 2014-09-25 14:29:03
    Od: atm <...@v...pl>

    > Masz te statystyki czy ich nie masz? Bo brzmi to mi jak sztucznie wywołana
    > histeria podsycana rozpaczą po jednostkowych przypadkach zniszczenia
    > telefonu.

    Statystyki zadowolenia klientow? Use Google Luke.

  • 30. Data: 2014-09-25 17:07:21
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Statystyki zadowolenia klientow? Use Google Luke.

    Czyli sam nic nie masz - jedziesz zmanipulowany jedną fotką w internecie
    nieznanego pochodzenia? No właśnie...