    Date: Thu, 25 Sep 2014 09:27:29 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus

    On 2014-09-25 00:53, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > Jakiej skali? O czym Ty mówisz? Masz jakąś statystykę?

    > Ale właśnie mówisz a nie wiesz co oni robili z tymi telefonami.

    > Pisałem tu o przypadku który znam z życia, nie z internetu...
    > Moja koleżanka z pracy tak załatwiła swoją SGS2 - właśnie
    > siadając na swojej tłustej pupie mając go w tylnej kieszeni
    > ciasnych jeansów...
    >
    > (nawiasem mówiąc ona je ubiera chyba smarując się wcześniej masłem)

    > E tam. Nie wiesz czy Ci sami ludzie. Trolujesz jak typowy troll.

    > Ja mam być tym leżącym? Chyba żartujesz...
> [...]

    Wlasnie dzieki osobom z takim nastawieniem Apple tak dobrze sie powodzi
    a statystyki ukazujace poziom zadowolenia klientow Apple sa tak wysokie!!!
    ZERO krytycyzmu w stosunku do wyrobow tej firmy. Jestes idealnym przykladem.
    Fraza "it's not a bug, it's a feature" zyskuje nowy poziom w Twoich
    komentarzach, nieznany nawet Stefanowi.