  • 31. Data: 2014-09-25 21:15:10
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: atm <...@v...pl>

    Łeee, nie bedzie bumpera z wkladka stalowa.
    Wczoraj przeprosili za aktualizacje zamieniajaca smartfona w iPoda Touch
    Dzisiaj zas oferuja wymiane wygietego iPhone'a 6 Plus.
    Tak, tak - zaraz ktos tutaj dopisze, ze przeciez nie bylo problemu,
    Apple robi to tylko i wylacznie w trosce o dobre samopoczucie, hehe.
    http://antyweb.pl/wygial-ci-sie-iphone-apple-go-wymi
    eni/
    Zatem to chyba nieco wiecej niz jeden wygiety, zreszta wspomina o tym
    theguardian.

  • 32. Data: 2014-09-25 22:44:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > Łeee, nie bedzie bumpera z wkladka stalowa.
    [..]
    > Dzisiaj zas oferuja wymiane wygietego iPhone'a 6 Plus.

    Napisz dokładnie kto i co oferuje...

> [...]
    eni/
    > Zatem to chyba nieco wiecej niz jeden wygiety, zreszta wspomina o tym theguardian.

    Wyciągasz błędne wnioski na podstawie moim zdaniem małoważnego wywiadu z
    przypadkowym pracownikiem serwisu Apple a nie na podstawie oficjalnego
    komunikatu. Ten pracownik nie powiedział bowiem nic nowego czego nie byłoby
    wiadome od dawna.

    Dajesz się manipulować mediom...
    Weź zacznij myśleć samemu bez powtarzania głupot za pismakami goniącymi
    takie żałosne sensacje...

  • 33. Data: 2014-09-25 22:45:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > wiadome od dawna.
    >
    > Dajesz się manipulować mediom...
    > Weź zacznij myśleć samemu bez powtarzania głupot za pismakami goniącymi

    czyli Apple nie wymieni tylko wyśle ofiary do sklepu by kupiły sobie
    nowy? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2014-09-25 23:36:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-25 22:44, Pszemol wrote:
> [...]
    > wiadome od dawna.
    >
    > Dajesz się manipulować mediom...
    > Weź zacznij myśleć samemu bez powtarzania głupot za pismakami goniącymi

    Alez ja mysle samodzielnie, dlatego Tim nie przekonal mnie do zakupu
    nowego iPhone'a, niezaleznie od modelu.
    A kwiatki, ktore wychodza co jakis czas tylko utwierdzaja mnie w tym, ze
    do dobry kierunek.
    iPhone nie oferuje w zasadzie niczego wartosciowego, co mogloby mnie
    sklonic do przesiadki.
    Smieszne jest zas to, ze firma ktora produkuje software i hardware ma
    niemal przy kazdym nowym systemie jakies wtopy. No tym razem przeszli
    juz chyba sami siebie.
    Wyginanie telefonu...gdyby inne tez tak sie giely, ok. Taki urok
    dachowki w kieszeni. Jak jednak wykazalo zestawienie z Note 3 taki urok
    dotyczy iP 6 Plus. W przypadku mniejszych telefonow iPhone 6 wypadl
    najgorzej.
    Tym razem dochodza jeszcze wpadki marketingowe (nie wplywaja one na moj
    wybor telefonu ale pokazuja, ze i takim cwaniaczkom nie wszystko
    wychodzi jakby sobie tego zyczyli).
    Czas pracy na baterii? To taki konkurs tak? Im cienszy telefon i im
    krocej pracuje na beterii tym lepiej?
    Moglbym jeszcze troche wymieniac elementow, ktore po przemysleniu
    powoduja, ze niezaleznie od ceny nie chce tego telefonu.

  • 35. Data: 2014-09-26 00:19:54
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-24 21:37, Pszemol pisze:

    > Raczej nieracjonalne oczekiwanie niezniszczalnosci produktu, ktory NIE jest
    > dedykowany do pracy na poligonie czy nie ma służyć do wbijania gwoździ.

    > I cieszę się z tego bardzo że odchudzili.

    > A idioci wciąż będą wpychać go do ciasnych spodni i dziwić się, że dachówka
    > im się zgięła.

    > Raczej z oczekiwań klientów wynika, że to u nich z fizyką jest nieco na
    > bakier.

    To raczej u producenta krucho z wiedzą fizyczną skoro robią taki
    przedmiot wyjątkowo cienki i jednocześnie stosują łatwo odkształcalny
    materiał. Po co? MA służyć jako zakładka do książki?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 36. Data: 2014-09-26 00:21:14
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-25 00:53, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Jakiej skali? O czym Ty mówisz? Masz jakąś statystykę?

    > Ale właśnie mówisz a nie wiesz co oni robili z tymi telefonami.

    > Pisałem tu o przypadku który znam z życia, nie z internetu...
    > Moja koleżanka z pracy tak załatwiła swoją SGS2 - właśnie
    > siadając na swojej tłustej pupie mając go w tylnej kieszeni
    > ciasnych jeansów...
    >
    > (nawiasem mówiąc ona je ubiera chyba smarując się wcześniej masłem)

    > E tam. Nie wiesz czy Ci sami ludzie. Trolujesz jak typowy troll.

    > Ja mam być tym leżącym? Chyba żartujesz...
    > Ani mi ani firmie Apple żadna krzywda się nie stała.

    Wizerunkowo owszem.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 37. Data: 2014-09-26 01:15:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

    > w tym miejscu padlo:
    > https://www.youtube.com/watch?v=RVnO-3M0HNA

    Myślisz że ktoś wpadnie do głowy aby zanieść te resztki
    do Apple Store aby egzekwować gwarancję/rękojmię? :-)

  • 38. Data: 2014-09-26 01:19:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > Wizerunkowo owszem.

    Właśnie atm stał się narzędziem w rękach ludzi, którzy za wszelką
    cenę starają się właśnie popsuć wizerunek firmy Apple, nawet
    kosztem wymyślania nieistniejących lub rozdmuchiwania trywialnych
    problemów.
    Upadek mediów widać zawsze na przykładzie takich historyjek.
    I widać też klasę ludzi, którzy ulegają takim medialnym manipulacjom.

    Nie dajmy się zwariować! Uspokójcie tą bezsensowną histerię :-)

    http://gizmodo.com/apple-iphone-6-plus-wont-bend-und
    er-normal-use-only-9-1639173696

  • 39. Data: 2014-09-26 01:22:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message
    > To raczej u producenta krucho z wiedzą fizyczną skoro robią taki przedmiot
    > wyjątkowo cienki i jednocześnie stosują łatwo odkształcalny materiał. Po
    > co? MA służyć jako zakładka do książki?

    Miałeś go już w rękach? Bo wyobraź sobie, że ja miałem...

    Bawiłem się zarówno 6 jak i 6Plus wczoraj w sklepie,
    i zapewniam Cię, że wcale łatwo się nie wygina.

    To jest medialna histeria.
    Prawdopodobnie napędzana przez zazdrosną konkurencję
    niezadowoloną np. z takich testów iPhone6:
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/iphone-6-iphone-6-p
    lus-aparat.html

  • 40. Data: 2014-09-26 01:33:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > I widać też klasę ludzi, którzy ulegają takim medialnym manipulacjom.
    >
    > Nie dajmy się zwariować! Uspokójcie tą bezsensowną histerię :-)

    Ten komentarz użytkownika najlepiej opisuje co się stało:

    Guy on Internet: Bends phone under "prepared" circumstances.

    APPLE Haters: It BENDGATE (cleaver to add gate on things)

    More Idiots on the Internet: Go out or their way to bend iPhones ot prove
    the phone can bend and scream it is a flaw, as well as preach the demise of
    APPLE.

    APPLE Haters: Look at all these new reports of bent iPhones, it is a
    scandal!

    You get the idea.