eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowy ficzer w iPhone 6 PlusRe: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 25 Sep 2014 14:29:03 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    References: <5422a7df$0$26850$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvuchb$rou$1@dont-email.me> <5422b689$0$3012$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvuugk$2ci$2@dont-email.me> <5423013d$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvv3la$8jt$1@dont-email.me> <54231427$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvv6h1$urr$2@dont-email.me> <54232034$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvvi0q$lc7$1@dont-email.me>
    <5423c3e8$0$19972$65785112@news.neostrada.pl>
    <m011du$4q6$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <m011du$4q6$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 15
    Message-ID: <54240a96$0$16904$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-66-202-73.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1411648150 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 16904 89.66.202.73:63604
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1063829
    [ ukryj nagłówki ]


    >>
    >> Wlasnie dzieki osobom z takim nastawieniem Apple tak dobrze sie powodzi a
    >> statystyki ukazujace poziom zadowolenia klientow Apple sa tak wysokie!!!
    >> ZERO krytycyzmu w stosunku do wyrobow tej firmy. Jestes idealnym przykladem.
    >> Fraza "it's not a bug, it's a feature" zyskuje nowy poziom w Twoich
    >> komentarzach, nieznany nawet Stefanowi.
    >
    > Masz te statystyki czy ich nie masz? Bo brzmi to mi jak sztucznie wywołana
    > histeria podsycana rozpaczą po jednostkowych przypadkach zniszczenia
    > telefonu.
    >


    Statystyki zadowolenia klientow? Use Google Luke.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: