    Date: Thu, 25 Sep 2014 23:36:58 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus

    On 2014-09-25 22:44, Pszemol wrote:
    > [..]
    >
    > Napisz dokładnie kto i co oferuje...

    eni/

    > Wyciągasz błędne wnioski na podstawie moim zdaniem małoważnego wywiadu z
    > przypadkowym pracownikiem serwisu Apple a nie na podstawie oficjalnego
    > komunikatu. Ten pracownik nie powiedział bowiem nic nowego czego nie byłoby
    > wiadome od dawna.
    >
    > Dajesz się manipulować mediom...
    > Weź zacznij myśleć samemu bez powtarzania głupot za pismakami goniącymi
    > takie żałosne sensacje...

    Alez ja mysle samodzielnie, dlatego Tim nie przekonal mnie do zakupu
    nowego iPhone'a, niezaleznie od modelu.
    A kwiatki, ktore wychodza co jakis czas tylko utwierdzaja mnie w tym, ze
    do dobry kierunek.
    iPhone nie oferuje w zasadzie niczego wartosciowego, co mogloby mnie
    sklonic do przesiadki.
    Smieszne jest zas to, ze firma ktora produkuje software i hardware ma
    niemal przy kazdym nowym systemie jakies wtopy. No tym razem przeszli
    juz chyba sami siebie.
    Wyginanie telefonu...gdyby inne tez tak sie giely, ok. Taki urok
    dachowki w kieszeni. Jak jednak wykazalo zestawienie z Note 3 taki urok
    dotyczy iP 6 Plus. W przypadku mniejszych telefonow iPhone 6 wypadl
    najgorzej.
    Tym razem dochodza jeszcze wpadki marketingowe (nie wplywaja one na moj
    wybor telefonu ale pokazuja, ze i takim cwaniaczkom nie wszystko
    wychodzi jakby sobie tego zyczyli).
    Czas pracy na baterii? To taki konkurs tak? Im cienszy telefon i im
    krocej pracuje na beterii tym lepiej?
    Moglbym jeszcze troche wymieniac elementow, ktore po przemysleniu
    powoduja, ze niezaleznie od ceny nie chce tego telefonu.