-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
ews.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <59f65880$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<ot65a3$h79$1@news.mixmin.net>
<59f7098b$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<ot867h$3t9$1@usenet.news.interia.pl> <ot87hv$4po$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<ot91k4$kmf$1@news.mixmin.net>
<c...@g...com>
<otdh87$gam$1@news.mixmin.net>
<5...@g...com>
<oteb3n$sp5$1@news.mixmin.net>
<p0p44jq4bm92.h0yenfpkgaq1$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <p0p44jq4bm92.h0yenfpkgaq1$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Nowy ... bzdury kogucika.
Date: Thu, 2 Nov 2017 11:46:01 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 40
Message-ID: <59faf769$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.68.42
X-Trace: 1509619561 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 83.26.68.42:53093
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1834083271
X-Received-Bytes: 3408
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618064
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:p0p44jq4bm92.h0yenfpkgaq1$....@4...n
et...
Dnia Thu, 2 Nov 2017 06:39:21 +0100, Pawelek napisał(a):
>> koguciku, ty pierwszy napisałeś głupotę, więc daj dowód, że nie
>> jesteś
>> głupi.
>> Ja podałem tytuł książki i autora. Każdy może przeczytać w
>> bibliotece.
>> Tam pisze, że przechowywany nowy akumulator należy doładowywać
>> co 2 miesiące. Dozwolone jest ładowanie w sposób ciągły, ale
>> napięciem 13,2
>> V, nie jest dozwolone napięcie 14,2 V jak ty piszesz.
>Panowie, wszyscy pieprzycie androny. Otóż napięcie jakie jest na
>akumulatorze podczas ładowania zależy nie tylko od parametrów
>zasilacza/ładowarki ale również od prądu ładowania. Więc jeśli ktoś
>zaleca jakieś napięcie, niech do cholery poda przy jakim prądzie.
Wlasnie chodzi o to, zeby pradu nie bylo.
Bo jak bedzie intensywna elektroliza, to bulgotanie mase uszkodzi, a i
wode trzeba bedzie dolewac.
I takie dosc niskie napiecie o okolicach 14V powoduje, ze prad
samoczynnie spada do niewielkiej wartosci.
Tylko jeszcze trzeba popatrzec na prostownik.
moj "zwykly" (transformator i 2 diody) ma napiecie szczytowe 19V.
Woltomierz pokazuje na wyjsciu 11.5V, z podlaczonym akumulatorem
~14.5V, a czasem jednak transformator daje wiecej i prad wtedy plynie.
Tych z elektroniczna przetwornica to nie dotyczy - na wyjsciu maja np
14.0V, to tętnienia sa ponizej 0.1V.
Mozna sie tylko klocic czy 14.2V jest odpowiednie czy za wysokie ...
jak ma stac miesiacami, to ja bym jednak mniej dal, 13.5 powiedzmy.
Ale czy 14.2V jakos szybko akumulator uszkodzi ... samochod jak
jedzie, to bywa wiecej.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.17 13:57 Zenek Kapelinder
- 02.11.17 14:38 WS
- 02.11.17 15:12 p...@g...com
- 02.11.17 15:40 J.F.
- 03.11.17 06:57 Yogi\(n\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=