    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowy Pentax :)
    Date: Mon, 18 May 2009 23:54:44 +0200

    Kombajn Bizon pisze:
    > Dominik, naprawde nie wierze ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem :P
    > Napisalem ze sa juz dostepne nieoficjane specyfikacje, a wyglad mi bardzo
    > pasuje.

    Gdyby ludzie kupowali tylko oczami.

    > A to, co jest fajnego, podkreslilem trzy razy - upchanie cech pozadanych
    > przez wielu fotografow w malym, odpornym korpusie.

    Tak, byłoby wyjątkowo miło, tylko... za ile?

    > Coz, tez czekam...

    A ja mam poważne obawy jak widze ostatnie ceny. A320 za dwa tysiaki, to
    śmiechu warte. Podejrzewam, że pentaks tani nie będzie niestety.

    b47f3aovq7.jpg
    > Potraktowalbys tak SWOJ aparat? Nie firmowy tylko SWOJ?
    > Uszczelnienia daja Ci pewnosc ze go potem umyjesz i nie bedzie problemu.

    Aparat ze zdjęcie nie jest firmowy tylko prywatny. Czemu uważasz, że skoro
    tak jest wypaciany, to ktoś to robił złośliwie?
    Wbrew opinii wielu ludzi aparaty nie psuja się od drobinki kurzu. Nie ma
    co popadać w fobie.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564